27 Ekim 2009 Salı

Varmı film işlemek isteyeeeeen......

Film işleme oluşturma proğramı olarak photostory 3 adlı bir proğram daha var. Buda microsoft tarafından ücretsiz sağlanan bir proğram. Burada resimleri arka arkaya dizerek onlara özel efektler vererek ve müzik ekleyerek size özel filmler hazırlayabilirsiniz. Bu proğramı
http://www.microsoft.com/downloads/Browse.aspx?displaylang=tr&categoryid=4 linkinden indirebilirsiniz. Bu proğramın kullanımını anlatmaya çalıştığım bir filmi bu proğramı kullanarak hazırladım umarım beğenirsiniz.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Muhteşem abi ellerine sağlık photostory çok güzel anlatılmış,ben bilmiyordum sayende öğrenmiş oldum çok teşekkürler,yararlı paylaşımlarının devamını bekliyoruz,selamlar saygılar.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Abi niye garibanlıgımızı millete izletiyorsunki, belki ilerde garibanlı kalmaz, aslında Allah kimseyi gariban etmesin, dünbya garibanlıgı gelip geçicidir. Bu arada hışırdan bahsetmiştim geçenlerde nerde kaldın ki?

Yeni filim Şeker gibi gitti be yaw::))).

muhteşem turunç dedi ki...

Mehmet abi sağolasın. Ali abi hışır kaçıyomu be yav alacak hanesine yazılmıştır:))