2 Ekim 2009 Cuma

Balkonda işler yoluna giriyooor...

Balkon fakirini salı günü kontrol ettiğimde polen stoğu gayet iyiydi. (her ne kadar bizim usta benim poleni yeni yeni gördüğümü söylesede)Aşağıdaki resimde göreceğiniz üzere zaten üç çıta bulunan ruşette dıştaki çıtaya polen depolamışlardı.

Yavru durumuda çok çok iyiydi. Hatta arı nufusunun az olması nedeniyle bu arıyı ısıtamayacaklarını da düşünüp endişeleniyordum.

Bu gün (cuma) evden çıkmadan kontrol edeyim ve şerbetliyeyim dedim. Üstteki ve alttaki fotoğraflar aynı çerçevenin aynı yüzünün salı ve bu gün çekilmiş görüntüleridir. Kıyaslamayla kolaylıkla anlaşılacağı üzere kapalı yavrulardan ilk parti çıkmaya başlamış. Buda zincir koptu, ısıtamayacaklar felan derken işlerin yolunda olduğunu gösteriyor. Bu hafta Ereğliden bunlara bir kabarmış çıta getireceğim zira bu üç çıta bu gidişle balla ve polenle bloke olacak bir tur daha yavru çıkarttırabilirsem bunlara değmeyin fakirin kayfine durumları olacak:))




3 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi balkon fakirine şurubu biraz kes hatta bir şey verme gözler bloke olmaya başlamış. Bir başka konu fakirde varoa var, resmin ortasındaki polenli arıları saatin merkezi olarak algılarsak, saatin 7 ve 11 yönünde iki katasız arı geziyor, acil önlem al.Haberin en son resmi::))

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi ustan seni hala çırak olarak görüyor.kalfalığa ne zaman terfi ettirecek.Kovandaki nüfus artışını ,ikinci resim teyit ediyor.Saglıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Ali abi iyiki adını fakir koyduk sende vur bakalım gariplere besle diyeceğine aç bırak diyosun.Haklısın bu hafta ilaçlanacaklar ama ilacı unutup geldim desem, sana bir çokoprens versem:)))verirsin verirsiiiin:)))
Vecdi abi benim bu hallerim hep Seyithan abinin yüzündendir. Bu adam bana lazım dedi koruyor işte napayım:))