23 Ekim 2009 Cuma

Meydan şerbetlemesi uyguladım:---))

Hani meydan şerbetleme tabiri var ya bu bana biraz hoş geldi:) meydan güreşi, meydan okumayı felan çağrıştırdı. O nedenlede iş yerinde bulunan ana kutusuna bunu uyguladım. Bir arkadaşımız evdeki balını yemedi bizimkiler diye getirdi bende bizimkiler yer dedim ve dün sabah rüzgarda uçmasın diye yarısını metal bir tabağa koyup bıraktım önlerine nasılsa yakın çevrede bildiğim kadarıyla arı yok problem olmaz dedim.

Bu sabah baktım silmiş süpürmüşler. Mum kırıntılarını karıştırıp daha varmı diye bakıyorlardı.

Kalan yarısını da bu sabah verdim. Bu yöntem iyi de oldu zira kek bölümünü petek ile doldurmuşlardı bunlar. Geçen seneki gibi köpükle sıkıştırma yapmama gerek de kalmadı böylece. Doldursunlar bakalım her yeri bu sene bunlar hakkında başka planlarımda var ama bakacaz artık.


Öğlene doğru eve geldim balkondaki fakire perizin uygulaması yapacağım. Açtım ve bizim kız önümdee:)) Bulduğu yere basıyor yumurtayı hele sen yumurtla ben sana bir meydan ........:)ı çekeceğim göreceksin bulduğun yere yumurtlamayı.


Hazırladığım perizin solusyonundan 10 ml yi çıta aralarından arıların üzerine püskürttüm.

Makinayı yeniledik ya artistik görüntüler de almaya başladık. İş yerinin bahçesinde bir gonca üzerine çiğ düşmüş bana güzel güzel bakıyordu sizde görün istedim....

1 yorum:

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi makinan hayırlı olsun.Saglıcakla kalın.