7 Ekim 2009 Çarşamba

Baskın basanındır dedik veee....

Duydumki bizimkinde benim bayağı emanetlerim birikmiş ve bunları unuttum ayaklarına yatıp tarafıma ulaştırmazmış. Bende bu gün aradım abi napıyosun felan dedim iş yerindeyim deyince iyii felan deyip telefonu kapadım soluğu gebzede aldım aaa... demezlermi çıktı daha gelmez ne kadar oldu felan derken eve varmadan yakaladım:)) Evde çay iç abi kem küm edip duruyor dedim emanetler nerede ya bırak emaneti abi, bak kayınvalidenin bahçesinden fındık topladık felan yutturacak deddim yemezler Giresun fındığını tanırım kaçmaz..

Baba oğul bir oldular en hafif torbayı bana verdiler:)) Giresuna sevgilerimi gönderiyorum.

Dedim saat, çakı felan varmış.. Bu sefer baktı papuç bağlı teslim oldu bizimki:))

oğluda baba yutmadı bu ya felan dedi ve saatler ile çakımızı da aldık. Erzincana da gönülden teşekkürler..

Ben emanetleri kurtarma derdindeyken kapı çaldı seslerden anladığım kaddarıyla gelen İlhami abiydi. Makina hazır bekliyorum amacım beni ilk gördüğündeki yüz ifadesi nasıl olacak onu tespit edeceğim. Aşağıda o ilk karşılaşma anında İlhami abinin yüzünü görüyorsunuz belli değilmi beni sevmiş:)))


Bizimki baktı çaydan sonrası tehlikeli olacak hemen balkona koştu saf arısını açtı.

O anlatıyor bu işte şöyle saf böyle saf diye bizde kalbi kırılmasın diye bakıp vaaayyy felan diyoruz:)))

Dedik yav biz açız şu hamsici nerdeydi felan baktı kurtuluş yok soluğu hışırın yerinde aldık. Saim abinin intikamı itinayla alındı:) Bu arada İlhami abininde meğer Dr. Selahattin diye bir ahbabı varmış onu arayıp ne diyorsun yiyebilirmiyim demezmi vede karşıdan hayır cevabı gelince aşağıdaki şekilde dondu kaldı:)) Ali yüzüme bakıyor bende dedim ev sahibi sensin adam yiyemiyor sen yiyeceksin çok ayıp olur valla:)) gördüğünüz hamsiler sonuçta bu haberi yaparken midemde hala yüzüyorlardı. Bir helvayı esirgedi.. öldüremedik mubarekleri:))
Sonra arılık faslına geçdik. Hacı abi bıktım yav dedi bu herif tuttuğunu getiriyor evde çay bahçede domates kalmadı size bir şey yok:))) Eee tabi bozulduk bu nedenle sadece tek bir kovana baktık vınn:)))


Bu sene tam organik bahçe işlerine soyunuyorum. Bahçemde pembe domatesden sonra salatalık,iki çeşit fasulye, kavun, karpuz ve bamya olacak. Hemde hepsi yerli hibrit değil genetiği ile oynanmamış. Vecdi abi çok çok teşekkürler....




2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Hocam,herşey mükemmeldi,Allah en kötü günümüzü böyle yapsın,bundan sonraki yaşamınızda sağlıklı,mutlu ömürler ,emekliliğin tadını doyasıya yaşamanızı diliyor saygılar sunuyorum.Hoşca kalın

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi bence bu organik bahçe işlerinde çok geç kaldın. Bu sene bahçede bir şeyde yoktu, seneye bu tohumları ürün olarak görmek sana ve bana nasip olur inşallah.

Bu sene bahçede çok tur attık ama boşu boşuna kendimizi yorduk işte. Hatta sen şimdiden ekim yapılacak yerleri hazırlamaya başlasan iyi olur.