5 Mart 2009 Perşembe

Ohhh be hava ısındı....

Bu gün hava oldukca ısındı. Sabah sıcaklık 10 derece civarındaydı. Bende açmayalı nerdeyse bir hafta olacak iş yerindeki kutularımı açtım. İlk açtığım kutuda tablo gayet iyi üzerinde örtü bezi amaçlı olarak kullandığım mukavva yan taraflardan nemliydi. Bardak invert şerbetle dolduruldu.

İkinci açtığım kutu üzeri asetatla kaplı onda da durumlar iyi. Rutubet yok.

Bu kutunun da bardağı invert şurupla dolduruldu. Emanetlerin durumlarının iyi olması moralimizi düzeltti tabi:)

Sıra en son namı diğer gemiye geldi. Önde iki tane sökülmüş yavru gördüm. Geçen haftanın soğuk havası buna neden oldu diye düşünüyorum. Buna belkide uyguladığım katı beslemede sebep olmuş olabilir. Bizim usta açlıkta sebep olabilir diyor:) tabi onun derdi emanetleri aç kalmasın diye bana gaz vermek...




Fakat mecburen gene donmuş bal ile besleme yaptım. Artık buna bir tane çıta tipi şerbetlik yapacağım ve bunu da invert şurupla besleyeceğim.

Sonuç olarak kendime geldim. Kurtlarımı döktüm. Yalnız en önemli nokta hala aşı yapılmamış olmamdır. Bu sene geciktik bakalım hayırlısı olsun..

6 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi gaz vermiyorum, arıların yavru sökmesi birinci neden havalar sogudugunda saramadıgı yavruyu söküp atar. İkinci neden ise havalar sogudumu arı kendi yiyecegini kontrol edip, daha sonrada aç kalmayayım diye yavruyu söker. Gemide tayfa sorunu yok, büyük ihtimal gıda sorunu var.

Emanetlere aman iyi bak, sıra diğer emanete geliyor haberin olsun::))

muhteşem turunç dedi ki...

Diğer emanet?, anlaşılmadı?,yemezler haberin olsun:)))

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Doktorum.

Bakanın mesajını almışsın belli.Çaktırmadan sana baskı yapıyor.İşi biliyor velhasıl.Aşı mevsimi yaklaştı haberin olsun.O kadar acele etme nasıl olsa sevecekler seni.

muhteşem turunç dedi ki...

Yusuf abi ben övünmek gibi olmasın Kayseriliyim işime gelen mesajları alır işime gelmeyenleri almam:) ayrıca... neyse demeyeceğim o anladı:)

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

Muhteşem bey bence sen havaların ısınmasına denize gitmek için seviniyor gibisin arıları nasılsa bakacak kocaaa bir bakan var ne dersin.

muhteşem turunç dedi ki...

Yav Aliosman abi yapma uyandıracan adamı ekmeğime mani olacan bırak biz ne güzel idare ediyoz o çalışıyo ben yatıyom deniz kenarında:))