12 Mart 2009 Perşembe

Gemide faaliyete kalınan yerden devam ediliyor....

Bu gün sabah hava 10 derece civarı. Aklımda gemide bizim kız yumurta attımı acaba? Hemen körüğü yaktım ve açtım. Bir gün önce dolu bıraktığım şampuan kutusunu yarılamışlar. Pazartesiye kadar açmamak için 200 ml lik süt kutularından birisinide şerbetlik olarak devreye soktum ve iki şerbetliği de invert şurupla doldurdum.

Başladım çıtaları tek tek çekmeye. İlk çıta rahatlamama sebep oldu zira invert şurubu gözlere taşımışlar. Soğukta aç kalma şansları düştü.

İkinci çıtayı çektim oda güzel hem invert şerbeti gözlere çekmişler hemde ballı baba polenlerini..

Üçüncü çıta helal olsun sana be kızım dedirtti. Tabi canım ne demek 37 nin kızı bu utandırırmı hiç beni. Havanın fazla sıcak olmaması nedeniyle çıtayı çok fazla dışarda tutmak istemiyorum gözlüğüde takmamıştım görebildiğim bir yumurta ve larva beni rahatlattı. Kızımız faaliyetine kaldığı yerden devam ediyor.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Muhteşem abi merhaba,
Bende resimlerde yumurta ve larva arıyorum sonradan gördüm sarı ok ile belirmişsin,maşallah çok güzel görünüyorlar.
Arılara temel petekli çıta versen örecekler maşallah.

selamlar saygılar.

muhteşem turunç dedi ki...

Hay ağzına sağlık abi bana gözü görmez diyenler duysun işte:)))