30 Ekim 2008 Perşembe

MAÇIN UZATMA DAKİKALARINDA DÖRT GOL ATTIM....

Geçenlerde bizim balkondaki namı diğer GEMİ den kanatsız arı çıktığını görmüş ve yayınlamıştım. Aslında bu kutuyu hazırlarken işin en önemli noktası olan varroa mucadelesini de yapmıştım. Ama nasıl olduysa bu iş başımıza geldi.
Fatih kardeşimde yorum atmıştı abi gol yemişsin, şu anda da maçın uzatmalarını oynuyorsun bakalım son dakika golü atabilecekmisin demişti.
Şimdi ilk ve orta okul yıllarında mahallede futbol oynarken top kalecinin bacaklarının arasından geçip gol olursa bu gol iki sayılır diye şakalaşırdık. Ben 10 çerçeveli bir kovana 4 adet olarak verilen (adı herkesce malum olan) şeritlerden yarım şerit uyguladım bu kutuya. Bu yarım şeriti de uzunlamasına ıkıye bölüp iki ayrı çıta arasına uyguladım. Şimdi futboldaki bizim hesaba göre çıta arasına yapılan bu iki uygulama dört gol sayılır yaaa fatih kardeş gördünmü bak uzatmalarda nasıl ve kaç gol olabiliyor. Akşam eve geldiğimde hava karardığı için görüntü de karanlık oluyor idare edin artık

1 yorum:

Fatih dedi ki...

tebrikler abi boyle mucadele etikce varrova tum dunyada azalacak gun gelecekki varrova hayal olacak tarih yazan bu yaratik tarih olacak ama hep beraber mucadele etmeliyiz kal saglicakla ... saygi ve selamlarimla