5 Ekim 2010 Salı

Tam teşekküllü el demiri...:/)

Geçenlerde de dedim kış gelmeden benim zihni sinir procelerim başladı. Ama kışın dedikodu yapmaya vakit kalsın diye işleri şu anda hızlı tutuyorum. Allah sonumu hayretsin. Bir super market malum ülke malı kerpetenlere kampanya yapmış ve bende tanesi 2 tl den bir iki tane aldım:)

Sonrada bu kerpeten elimde böyle bir el demirine dönüşdü. Bunun kollarından birine bir iskarpela ağzı monte ettim. Diğer kolu kıvırıp levye görevi görecek hale getirdim. Kesici parçalardan birine de bir çekiç başı monte ettim.

İlk denemeleri kendi arılığımda gerçekleştirdim. Aşağıdaki gibi çıta sökme;

mum kazıma işlerini başarıyla yerine getirdiğini görünce de;

Geçtiğimiz sene Ali ile bana kullandığımız aleti geliştirme ve bizim ekibe dahil olma gibi yoğun emek ve bilgi desteği veren Sadri abimize hediye ettim:)

4 yorum:

ARICILIK VİDEOLARI dedi ki...

Muhteşem abi dedikodu yapanlarda ne yazın nede kışın icraat olmaz be, o senin dediklerin seneler boyu dul karı gibi çene yaparlar.
Kendi yaptıkları ortaya çıkmasın diyede aaa bunlar hep dedi kodu yapıyorlar, dedi ve kodu ne acayip kelime bunlar yaw::))
Bırak dedikodumuzu yapsınlar gariplerin ekmegiyle oynamayalım, başka neyi konuşacaklarki...

Bu arada gözümden kaçtı zannetme, sen bu el demirini hediye ettim diyorsun ama kaça sattın anlaşılmıyor. Ben seni bilirim bunun altında başka iş var::)))
Kal sağlıcakla.

muhteşem turunç dedi ki...

Yav bizde icraat da var dedikodu da var. Yeterki bunların her ikiside zararsız olsun.Kaça sattın dedinde eskiden paramı vardı mal değiş tokuşu vardı. Bizde bir alet ve birazda hekimlik bilgisi verip karşılığında özel bir alet istedik:)Sadri abi önce itiraz eder gibi oldu ama kayserili ben olunca alışveriş benim istediğim gibi sonuçlandı:/)

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi ,Kayseride sanayi niye gelişmiş olduğu belli oldu.Saglıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Vecdi abi dimi Niğdede neden gelişmemiş olduğuda belli oldu:/)