14 Ekim 2010 Perşembe

Analı anasız kovan arasındaki fark.. Ekleme haber:)

Bu sene özel bir çalışma için hazırladığım eşleştirme kutularından biri anasız kalmışdı. Alinin arılıkda havada yakaladığım anayı bu kutuya verdim ve kabul edildi. Bu kutunun anasız olduğu dönemdeki inleme sesi ile anayı kabul ettikden sonraki sukunet çok belirgindi ve tesadüfen de filme aldım.




analı anasız kovan farkı
Yükleyen mturunc. - Diğer hayvan videolarına göz atın.

Bu arada yukardakı haberin üstüne bu gün değerli bir abimiz bize memleketinin tanınmış ürünlerinden yolladı. Dağıtım işide bana kaldı.. Gittim kartaldan otobus fırmasından aldım ve gebzeye geçtim. Oradan kargoyla dağıtım işi yapılacak. Aliyi aradım belediyenin önündeyim dedim anında görüdü:)

Şu yüze bakınn:/) aldı ya payına düşenleri keyfe bakın hele.....:/)

Aldı eline kutuyu çek abi bir hatıra fotoğrafı dedi allah sonunu hayretsin... Bu arada uzaklarda bir arkadaşımıza zaman darlığı nedeniyle payını yollayamadık oda sağolsun vekilim sensin abi dedi:) yani onun payına düşenler bize kısmetmiş. Bizimki en çok buna içerledi:/) Bu ürünleri bize gönderen abimize tekrar çok teşekkür ediyorum bizde bu durumlarda geçmişlerinin canına gitsin derler...


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel paylaşım abi ellerine sağlık,anasız kovanın inleme sesi bu kadar net ve güzel anlatılır,çalışmalarında başarılar dilerim,selamlar saygılar.

alicik dedi ki...

Muhteşem abi, MehmetYüksel sana tulum peyniri konusunda nasıl vekalet verebilir hayret ediyorum. Sen kilolarından dolayı doktora kontrölüne gidemiyorsun, biz eriyip açlıktan çöpe döndük be::))
Eve gidince ilk işim peynire dalmak oldu.

Bu arada analarında sağ salim ikisininde senin balkonda olmasına nasıl sevindim bilemezsin, balkon fakiride böyle yolculuguna başlamıştı, balkonda yer varsa anaaarı ve kutu çok, yeniden beklerim. Kal sağlıcakla.

Unknown dedi ki...

Ekleme yorum hakkımı kullanmak istiyorum,
abi uçağa atlayıp geliyorum haberin olsun,saygılar.

muhteşem turunç dedi ki...

Mehmet abi inleme sesi olan görüntüleri böyle bir film yapmak amacıyla çekmemişdim ama sonra bilgisayarda izleyince dedim bir de ananın kabul edilmiş halini de çekip birleştireyim dedim. Benimde hoşuma gitti ne yalan söyleyim:)

Ali abi ben meslek olarak dr um o nedenle vekaleti bana verdi abi dedi sen en uygun şekilde kullanırsın dedi:) bende peynirle fasulyeye el koydum bu kadar..:/)

Mehmet abi boşa masraf etme geç kaldın yedik maalesef abi:/)

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Selam!

Muhteşem abi çok sağolasın beni de unutmamışsınız çerçeve yan plastik parçalarına da çok teşekkür ederim.

Tulum peyniri ve fasulye yi gönderen ağabeyimize de teşekkür az gelir,ölmüşlerinin ruhuna değsin derler bizim buralarda,kesesine bereket,Allah razı olsun...