22 Ekim 2010 Cuma

Büyük şehirde yaşamak zor.....:/)

Benim balkondaki analardan biri sizlere ömür. Dayanamadı garibim şehrin hızlı yaşamına:) Bende dayanıklı kutuyla bunun arılarını birleştirdim. Buda daha hala yumurtlamadı ama bakalım neler görecez..

Alinin kullandığı çiftleştirme kutusunda dört çıtaya sıkıştırdım. Diğer kutunun ballı çıtalarını ve bir bardak şerbeti de arkadaki boş kısma verdim. Bölme tahtası görevi gören straforun altına geçiş deliği de bırakdım.



Anamız şimdilik pıtır pıtır gezmekde. Bizimki görsün bakalım kutu nasıl kışlatılır. Kutudaki arı terk edermi. Bu arada inşallah bir kaza olmaz da diline düşmeyiz. Kışın bize oynayacak oyuncak lazım dimi..

3 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Haberi okuduktan sonra bir gülme tutuki sorma::)))
Yav sen hayatında kaç anaarı kutusu kışlattınki?
Allah ne verirse hayırlısını versin diye senin gibilerde dedigim oluyor, belaya kaldık.
Kal sağlıcakla.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Sen hala farkında değilsin herhalde.Neyin oyuncağı.Bakan Bahara onu senden katlı koloni olarak istiyor:)

SLM ve Muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Sorsam ne olacakki bi daha aynı şekilde gülemezsin zaten:)yav kac kutu kışlattığımı cümle alem biliyo bak benim arşive de gör. Ayrıca fabrikanın bahçesinde harman vadeli alıp hala parasını ödemediğin analarda kutuda kışlamışlardı:)Bak bahara görecen ben adamın kutusunu alır kışlatır ve ona geri satarım:/)

Yusuf abi adama yaranamıyoz dediğin gibi ona çalışıyoz attığı yoruma bak:)Sağlıcakla kal abi.