26 Ekim 2010 Salı

İkramlar balkon garibi felan işte:)

Dün Kayserideki bir arkadaşımızın gönderdiği emanetleri aldım. Özenle paketlemiş sağolsun. Paketten çıkan en önemli malzeme "alıç" dı. Beni taaaa çocukluğuma götürdü. İpe geçirilmiş tespih şeklinde satılırdı ve bayılırdım yemeğe. Sağolsun. Malzemeleri aldım bizimkini aradım dedim getirmeyim kolesterole zararlı bunlar. Demez olaydım duygu sömürüsü had safhada bizimkinde çocuklar felan oooo al be dedim yede gör:/)



Bizimki paketini aldı yüze bakın:/)



Banada kelek turşusu kurmuş öğlen paydosunda:/) Bunada şükür allahdan hıyar tuşusu kurmamış:/)


Adam kısmetli evinin önünde kargalar kafasına ceviz attılar. Aldı yerden kırılmış, içide güzel:/) yarısınıda bana verdi hırsızlık yaptı ya beni de ortak edecek işte:/)


Dün bu koşturmacadan sonra bu gün benim balkondaki garibi bir açayım dedim. İnek yumurtlamış. Tabi gördü diğerinin başına gelenleri sıkıyosa yumurtlamasın:=) Hatta larvalar sütlenmişler artık şimdilik iyi gidiyor.


Bu gün anayı filme aldım bakdım kameralar önünde utanmadan da yumurtlamazmı hee al be bende yayınlamazmıyım dedim buyrun izleyin:/=) Yav arkadaş ana yumurtlayıp yoluna devam ediyor. Bakıcı arılar gerisini hallediyorlar. Tavukların işi zor 21 gün üzerinde yatıyorlar:/=)


ana arının yumurtlama anı
Yükleyen mturunc. - Diğer hayvan videolarına göz atın.

6 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

sayın hocam,arıcılık sayesinde çok dostlar edindik,hediyeleri gönderen arkadaşımıza teşekkür ederiz.Afiyet olsun.Saygılarımla

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Abi aman garibe iyi bak, baharda balkonda olmaz bana getir.
Komşular felan bir şey der moralin bozulmasın.

Karga ben cevizi aldıktan sonra bir acayip baktı, Neden böyle baktı anlamk zor.
Sonrada düşündüm, ceviz agacı yan tarafta al bir tane gene at, sanki paramı veriyon.
Kal sağlıcakla.

Unknown dedi ki...

Maşallah Muhteşem abi on numara filim olmuş.Sağlıcaklakal selamlar.

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Merhaba abi !

Muhteşem abi benim jeton köşeli biraz geç düşüyor kusura bakma da ...

Anlayamadığım nokta "la fonten" i okumayan kim Ali'mi karga mı ? cevizi yiyen sen isen karga kim oluyor , tilki kim oluyor? karmakarışık bi iş olmuş bu Ali'nin elinden cevizi alıp yiyen sen olduğuna göre tilki sen oluyorsan Ali ne oluyor anlamadım gitti...

muhteşem turunç dedi ki...

İlhami abi gerçekten öyle.

Yav Ali abi kargada sana yaranamadı ya helal olsun valla:)

Emrahcı teşekkürler.

Yav vecdi abi niye sildinki:(

Ali Şekerli abi Lafonteni bunların ikiside okumamış. O hikayede iki tane karga yoktu bizimkide tutturdu bende karga olacam diye cevizi bana yedirdi:)