10 Aralık 2009 Perşembe

Yasmin' e nispet olsun diye.....

Almanyadaki arkadaşımız Mehmet Yüksel geçen haberinde bloğunda Yasmin isimli bir arıcı kardeşimizin filmini yayınladı. Allah allah dedim yav bizimkiler saldırıyor Yasminin arılar onla el ele tutuşmuş geziyorlar. Bu arada laf aramızda bizimki de sucuk salam işine girdi arıcılığı bırakdı dolayısıyla iş bize kaldı.Bende arkadaş neyimiz eksik dedim ve balkon fakiri, garibim elimin altında ya onu açıverdim. Hani Yasmin kardeşim okusada bu yazımı ve izlese filmimi kesin çatlar. Biz 15 derecenin altında açıyoruz arıyı hiç zıplama hoplama yok...Görelim bu havada açsın bakalım tabi yerseee:) Unutmadan o bilmiyor benim balkon fakiriyle filmdeki arıların kardeş olduklarını yani karniol cinsi olduklarını:)

9 yorum:

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

hocam selamlar,

iki çıta arıyla hemde carniyol ile nisbet mi olur sen benim memleketteki sekiz numarayı açta göreyim valla bir çıta bile olsa insanı mahvediiyor.

isteseniz bir çıtasını getireyim size gelirken :))

anasını bile bulup değiştirmeme fırsat vermiyor..

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi sen niye Yasmin ustaya nisbet yapıyorsunki, nisbet yapacaksan buradakilere yap::))
Fakat Yasmin'le aramızdaki farkı herkes görmüştür. Arıcılık ne kadar zevkli yapılıbiliyor.
Haberin arasına ayriyeten girdiğim işleri karıştırma.

Zafer abiciğim sen o 8 numarayı çıtasıyla degil kovanıyla kap bana getir,yada beni ona götür, tektir ile uslanmayanın hakkı kötektir diyerekten cenazesini hemen kaldıralım.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem abi.

Yasmin ile biraz zor rekabet edersin.O verdiğin dumanda neydi öyle.Arılar öksürmekten,kapağı kim açtı diye bakmaya bile vakit bulamadılar.Dikkat ettin mi bilmem,fonda karga sesi vardı:)

Üstelik seninkiler de meeele sesi duyamadım.Baharda benim F-I yavruları bırak iğne yapmayı ,meeeliyecek be:)

Fakattt; Fakirin hakkını da teslim edelim.Gayet güzel gidiyorlar.

SLM ve Muhabbetle...

bekir dedi ki...

:(:(:(ben kovanlara yanaşmadan uyarılar başlıyor korniyol şahane valla

muhteşem turunç dedi ki...

Zafer abi millet senin saldırgan arıya göz dikti sakın kanma sakla onu. Seneye onu hakkeden biri var anasını boyayıp ona yollarız:)
Ali abi Yasmin lafın gelişi asıl nipet sana be:)Ayrıca Zafer abinin arının anasına ben yer buldum kurcalama:)
Yusuf abi fakir şimdilik ses çıkarmıyor ama bahara şakıyacak:) Abi etrafımızda o kadar çok karga varki biri sussa öbürü ötüyor:)
Bekir abi karniol hakikaten şahane. Yazları seferihisara kayıbiraderin (ortak) yanına uğruyorum görüşürüz inşallah..

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi,karniyolun kötü tarafı insanın savunma mekanizmasını yok ediyor,eger unutuptasaldırgan kovan açarsan vay haline saglıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Vecdi abi aslında ben arılarımı maskesiz açmam. Açmamakda lazım ama balkon fakiri uysal olduğuna beni ikna etti aramız şimdilik iyi::)

muhteşem turunç dedi ki...

Bornovalı kardeş önce kendine bir çöplük edin benim gibi, sonra orada bir öt, görelim bakalım inmisin cinmisin.Sonra benim çöplükde ötersin:)

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

yasmin ile muhteşem bey ortak noktaları arıcılık ama yinede bizim doktor bence başarılı ali türk ne diyor önce ıslah bizde lafta olan yasminde yaşanıyor önce arıları düzenleyip sonra gaza gelelim , sayenizde birileri arının ,ananın vasıflarını degerlendirme fırsatı bulur iken bu mutlulugu yaşamak hali ile muhteşem beye düşer sayenizde bizlerde zamanla bu zevki yaşamaya kavuşacagız balkon fakiri baharda cinsiden dolayı çin ordusu olursa şaşman kolaygelsin