7 Aralık 2009 Pazartesi

Kestaneleri önce itinayla çizip.......

Artık havalar da soğuk Ereğliyede gidemedik napalım evde. Bari dedim kestane sezonunu birilerinden önce açmış olayım. Kestaneleri önce itinayla çizip sonra 1 saat kadar su içinde bekletiyorum.




Fırının ızgara kısmında her iki yüzüde pişene kadar ters yüz ederek




Ağızları iyice açılana kadar pişiriyorum. Bizimkinin yüzünü çok merak ediyorum:)





Bu hafta sonu benim namı diğer ortak da bendeydi. Peşinde koşmaktan helak oldum:)adamın mutfakdan çıktığı yok en son su içerken de yakalandı ve görüntülendi:) Allah sonumuzu hayır ede:)Ama allahı var benimki Alininkinden iyidir yılda bir kere gelir beni göçertir ve gider:) Alinin sırtı 12 ay boyunca yerden kalkmıyor:)



4 yorum:

ARICILIK VİDEOLARI dedi ki...

Muhteşem abi dert ettiğin şeye bak, madem Ereğliye gidemiyorsan, biz ne güne duruyoruz, ortagınıda al gel. Nasılsa ben herkese uygun iş bulurum.
Bu pazar günü orman işini bitirdik ama ne maceralar çıktıki sorma. Sonuçta arılarımızı 4 kovan hariç Gebze'ye getirdim.

Sendede ortakmı var sanki, bende dört kayınço var biri gitmeden öbürü geliyor ortak dediginde böyle olmalı.::((
Ortak konusunda haline şükret.Beterin beteri var derdi eskiler::))

Kestane çıktımı abi af yok, şu an dolapta üç çeşit kestane var. Biz çoktan açtık sezonuda. Paylaşım bulamanyanlar magazin yapsın diye ::)))

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

muhreşem bey bu kestane görüntüleri ile insan düşmanına nispet yapmaz çok güzel gözüküyor genede sen bizim aliye hayır adam sonra ne olur belli olmaz hafiyet olsun neşen bol mutlulugun dağim olsun

muhteşem turunç dedi ki...

Ali abi sen ölmüşün ağlayanın yok töbe töbe:)Aliosman abi yav hep niyetleniyorum ayırayım diye ama nedense kalmıyor:)

Unknown dedi ki...

Abi kestaneler güzel görünüyor,afiyet olsun.