13 Aralık 2009 Pazar

Daire testere ile güvenli ve düzgün ahşap kesme aparatı...

Sunta kesme için kullanılan daire testere ile ahşap kesiminde hem düz kesim, hemde alttaki tabla kısmının esnemesinden dolayı gönyede kesim yapamıyordum. Fakat bunuda çözdüm. Aşağıda bu iş için geliştirdiğim aparatı görmektesiniz. Bununla yaklaşık 33 cm genişlikte tahta kesilebiliyor. Yatar daire testere kullanırken ahşabın tozu ağzıma burnuma doluyordu bununla o problemi de çözdüm. Çalışmasını filmede aldım ee daha ne anlatayım anlayın canım:)















7 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Sayın Dr.Turunç;
Sizin başka işiniz gücünüz yokmu?
Ayrıca sizemi kaldı tahta kesmek, her şeyi bırkalamak zorundamısınız?. Kime çektiniz anlamadımki...?
Hem o daire testere degil sunta kesme için tasarlanmış bir araçtır, kendi emellerinize alet etmeyin::))
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

İlhami Uyar dedi ki...

Değerli hocam,kırk yıllık marangozlara taş çıkartıyorsunuz,maşallahınız var,makinanız hayırlı olsun,kolay gelsin.

Üzeyir Okkan dedi ki...

iyi bizde marangozlar olarak doktorluk
yapalım o zaman, kolay gelsin

muhteşem turunç dedi ki...

Sn.A.Türk evet başka işim gücüm kalmadı babama çekmişim sağolun:)
İlhami abi sağolasın:)
Üzeyir bey içimden geleni yazıyorum; sahte doktorlugun hapis cezası var sıkıyosa yapın diyecem:)

ÇAYLI dedi ki...

abi parmak ların9 bizlere lazım allah korusun dikkat et neolur

muhteşem turunç dedi ki...

Ahmet abi benim parmaklarım emrinizde hiç merak etmeyin:) onlara gözüm gibi bakıyorum:) Saygılar..

Adsız dedi ki...

abi baya güzel olmuş kolaygelsin usta