20 Aralık 2009 Pazar

20 Aralık çalışmalarımız:)

Bu gün İstanbulda hava çok güzel, sıcaklık 18 dereceydi. Öğlene kadar siftindim durdum. Sonunda öğleden sonra evden çıktım. İlkin boğaz köprüsünden güneşli bir havada görüntü aldım.

Sonra bir iki yere uğrayıp eve geri döndüm. Baktım balkon fakiri oldukca gayretli bir halde çalışıyor. Biliyor inekler akşama hava bozacak önce yağmur sonra kar gelecekmiş o nedenle tüm çarşı pazar işlerini bitirmeye çalışıyorlar:)
Bu gün Mehmet Yüksel arılığına gitmiş kovan alt çekmecelerine düşen varroa ve mum kırıntılarını seyredip hasret gideriyo eh üzüldüm tabi, dedim sadece sen seyretme filme çek oda seyreder ve dediğimi yaptım...


9 yorum:

Unknown dedi ki...

Beni düşündüğün için çok teşekkürler abi,
çektiğin videoya baktıkca hasret gideririm,daha şimdiden özledim arılarımı,saygılar.

TUYSAL dedi ki...

Merhaba Muhteşem Bey,

Bu kış kıyamette maşallah arılarınız da sahibi gibi muhteşem çalışıyor. Bugün buralara ( Kırklareli'ye ) saat 14.00'ten sonra gök gürültülü şiddetli yağmur yağdı, şu anda da dışarıda kar yağıyor. Haberiniz olsun İstanbul istkametinde ilerliyor. Hoşça kalın.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Fakir fakir dedin ,içimizi yaktın.Bizde insanız canım.Bizim de canımız çekiyor.Niyetimizi bozdun.Artık evde kedi,köpek yerine evcil arı beslemeye başlayacağız gibime geliyor:)

Öyle bir kliple idare edemiyoruz.Göz hakkı denen birşey var bilesin:)

muhteşem turunç dedi ki...

Mehmet abi sağolasın.
Tahsin hocam geldi sizin soğuklar sağolun..
Yusuf abi evde kedi köpek değil hakkaten arı beslenir:)

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi bu ne biçim fakir yaw.::))
Sen hiç zengin mutahit arısı görmedin galiba::)))
Buradan Yusuf'ada bir çagrı yapayım,Yusuf bence senin garibanı eve degilde çalıştıgın ofisin bir köşesine alalım derim.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Ben söylemedim bak Bakan söyledi.Senin fakire komşu getiriyorum bilesin.

Bakarsın kaçak katta atarız:)

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Muhteşem abi konuyu çok güzel anlatmışsın anlatmasına da; "siftinmek" ne demek onu anlamadım...

muhteşem turunç dedi ki...

Abi bu sene bu nufusuna kusur bulunan arılara kat atacaz ama kaçak değil invert şurupdan bir kat olacak hemde:)
Şekerli abi "siftinmek" deyince hani canın sıkılır miskin miskin gezersin gözün düşman karargahını bile görmez ya işte öyle:)

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Muhteşem abi,canım abim; ne işin var düşman karargahında, mazallah olmadık işler açarsın başına...

Akıl vermek gbi olmasın ama, soğuk kış günlerinde sobanın yanında otur beya...