21 Nisan 2008 Pazartesi

Sonunda Nerelere Geldik be.....

İlk ana arı üretim denemesine devam dedik ya. Perşembe akşamı jenter aletine yeni an arıyı hapsettik. Cuma akşamı duramadım balmumundan 24 tane ana gözleri hazırladım. Bal şerbeti sürüp ana arısız olan kovana verdim. Cumartesi ilk larva transferinide yaptım. İlk deneme olması ve boş petekte egzersiz yapmamış olmam sebebi ile uğraştırıcı bir transfer oldu. Transferden 1-2 saat sonrası görüntüler aşağıda.

Pazar günüde yaptığım kontrol görüntüleri aşağıda. İlk deneme olarak tutma oranının düşük olmasına rağmen sonuçtan çok memnunum. Bakalım uygulamanın en sonunda neler yaşacağız. Şu an itibarıyla bu işi benim kadar acemi bir arıcı bile başarabildiyse herkes başarır kanaatindeyim. Bu güne kadar bilgilerini saklamayan ve en ince detayına kadar paylaşan herkese teşekkürler.

1 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Abi maşallahın var be.Birde başka metotlar deneseydin derim yapmışken tüm metodları sırala.

Bu arada eldivenin çok güzel::)))