30 Nisan 2008 Çarşamba

DONDURMAM KAYMAAAK








Cep telefonu kamerasıyla bu kadar oluyor. Görüntü ve haberler hafta sonuna. Biraz ip ucu vereyim 18 tane kapalı meme, 9 tanesi bana 9 tanesi jenteri veren arıcı arkadaşa. Kızlarımıza gelinlik de giydirdik. Bu gördüğünüz kutu strafordan mamül dondurma vs naklinde kullanılan bir kutu. Ben bunu ilk gördüğümde üst kısmına yuvalar yaparak çıtaları oturtabileceğimi düşünmüştüm.Fakat Ali Türk bir msn sohbetinde şiş şeklinde metal çubukları kullan daha iyi olur demişti. Akıl akıldan üstün ya; dedim bu daha iyi bir yol ve uyguladım. Şişlerin iki başına çekomastik sıkıp yapıştırdım. Bence çok güzel oldu. Çıtalar ileri geri kaymasın sabit dursun yerinde diye kürdan sapla bitim yerine dedi Ali Türk; buda güzel fikirdi tabi uygulayacaz ama bu adam her işime karışmaya başladı diyemiyom zira hakikaten güzel fikirler veriyor. Sağolsun.Alt kısmına kibrit kutusu büyüklüğünde bir havalandırma penceresi açıp sinek teli ile kapattım.Giriş deliği ise bu havalandırma penceresinin tam üzerinde 1.5 cm çapında tek delik olarak açıldı. Kesme ve delme işlerini eski bir bıçak ve demiri ocakta kızdırıp yaparsanız temiz oluyor.

3 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Abi sen boşuna ruşet getirdin balkona.Bu senenin sonbahar kış modası balkonda kütük .Gündemi kaçırmışsın ben bir ara düşünmüştüm::))

Kızları boğma bu arada bir gıdım arıya,şurup doktügün bidona bak.

Bu arada sosyete izole bölge anaarılarına S1 mi diyecegiz::))

muhteşem turunç dedi ki...

Ali abi bizim mahalle jet sosyete bölgesine giriyor. Oyüzden bu izole bölge analarını JS1 olarak adlandırıyorum:)Bidon konusuna gelince gözleri doysun diye öyle yoksa bi gıdım şurup verdim:)

muhteşem turunç dedi ki...

Ha unuttum be yav biz sosyete bölgesi olarak modaya uyarız memlekette kütükmü yok onuda buluruz:)