14 Nisan 2008 Pazartesi

Üfff Yavrum hepsi seninmi.....


Üç haftadır bir türlü bulamadığımız hatta Ali Türkten bile saklanan ana arı bu hafta kendini gösterdi. Pazar günü ilk iş anasını bulamadığımız yavrulu çerçeve verdiğimiz Ali Türk ün aşılama yaptığı ve hiç ana gözü yapmayan mevcut gözleride kesen örtü bezine dalak atan kovanı açtım Bu güne kadar ana arı görüpte hiç bu kadar sevinmemiştim. Çok fıstıktı be ... Ama olay anlaşıldı bu güne kadar benim gibi akademik bir arıcı bekliyormuş kendini gösterebilmek için. Diplomasızlardan saklanmış be:) Valla ne yalan söyleyim gene zıpladım oynadım:) Yukardaki başlığa bakıp kızmayın utanmadınmı koca adam bu kıza laf atıyon felan demeyin üç haftadır peşindeydim onun görünce kendimi tutamadım işte:) Fotoğraflarını rastgele göz kararı çektim en net olanı bu idare edin işte.

5 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Hiç bir şey demiyorum.Seni arıcılara havele ettim.Yalnız senin resim dersinede ihtiyacın var hemde kesin.30 resimin en neti buymuş yuh diyorum içimden ha,yanlış anlama.

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

doktor bey ali türkü boş ver güzeli görünce kıskanmış sonra derlerki güzele bakmak sevapmış sen sevap kazanmaya devam
kolaygelsin

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Abi zaten allahtan görmedi kızı görse cebine kor kesin götürürdü böylemi güzel kız olur ya haklıdır kıskanmakta. Zaten en kötü resmini koydum nazar değer filan diye:)

TUNCAY ERDEM dedi ki...

Abi su guzel kizin bide yumurtalarini veya yavrulari gorseydik...:))

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Tuncay abi kız zaten utangaç; sende yani:)