3 Mart 2010 Çarşamba

Faremi girmiş ne:)

Bu hafta sonu musluk yukseklıklerı 2 cm olan kovanlardan birini açtım o ne....Sanki Ali Türk kovan düzenlemesi yapmış.:) Her şey parça pinçik..

Straforu bile kemirmiş.


Çuvaldan ne istedin be adam mı hanımmı neyse işte..


Terbiyesiz herif yemiş içmiş bide temiz bıraksaymış bari:) her yeri ... götürüyodu:)






Yav arkadaş ben larva transferi yaparken sıcak maket bıçağı ile bile peteği böyle ince kesememişdim. Helal olsun sana:))


Evet giriş deliği yukseklığı 2 cm olan kovanlardan birinde fare kardeş böyle hasar oluşturmuş. Aslında biliyordum kışın bu inekler bunu yapıyorlarmış özellikle Mehmet Yüksel uyarmışdı bloğunda ama bir musibet bin nasihattan evladır sözünü hatırladık böylece.. Ben sadece deliğin uzunluğunu kısaltmışdım savunmayı düşünerek. Ama yükseklikde kışın arı salkımdayken işte bu yaratıklar için gerekli bu sene atladık.




Pazartesi günü iş yerindeki kutuya ınvert takvıyesı yaptım.




Ali Türk kulakların çınladımı bilmem ama temel peteğe bak be yaw:)


Diğer tarafada yavru... acelen ne be:=)


Bu kutuya bır süre sonra ucuncu katımı atsam yoksaaa .....eveeeet fena fıkır değillll:) ilave oda yapacam evet evet...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Abi geçmiş olsun,umarım fazla hasar vermemiştir,
ruşetinde maşallahı var bence hemen kat at abi,selamlar.

Mehmet Gündoğdu dedi ki...

Mühteşem bey ali türk bu fareyi göndermiş olmasın
neyse geçmiş olsun arılar fare kokusundan nefret ederler

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abigeçmiş olsun.Abi kat at karakovan sofralık ballardan yap.Saglıcakla kalın.

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

muhteşem bey sayın doktorum o kiracıya kızma o kovanı ali kiraya vermiş arılarıda satışa cıkarmış inanmassan bloguna bak arkadaş kiracıyada biraz dagınıklıltan birşey olmaz ev sahabı temizler demiş ali kirayı almış sanada temizlik düşmüş koca bakan kahrı çekilir gari yinede hoş tutalım bakarsın yaza lazım olur nemelazım kolaygelsin

muhteşem turunç dedi ki...

Mehmet Yüksel abi çok bimşey yok abi vecdi abide diyor sofralık bal yap diye hani iyi fikir..:)
Mehmet bey bende ondan şüphelendim aramızda kalsın:)
Aliosman abi geçen sene sende gördün çalışıp çalışmadığını ama genede ustamdır yaw kırarmıyım:)