5 Mart 2010 Cuma

Beni eğitiyorlar:).....

Dünden beri aile hekimliği kursuna gidiyorum. Allah sonumu hayreylesin. İstanbulda da aile hekimliği uygulaması başlıyor yakında. Zaten 15 milyon nufuslu şehirde bu iş başladı demek tüm ülkede başladı demektir. Tanışma bölümünde 2009 mezunu doktorlarda vardı. Anlayacağınız fosilleşmişiz:) Düşünsenize benim mezun olduğum 1984 yılında doğmamış olanlarla aynı kursdayım:) Ama insan onlarla beraberken gençleşiyor yani gençlik güzel be kardeşim.

Arkadaşlar gerçekten çok güzel organize etmişler. Çay, kurabiye ikramı öğlen yemeği çok güzeldi. Dökümanlar masaların üzerinde ve isimliklerimizin arkasında bizleri beklıyordu. En fazla üzüldüğüm nokta; yıllarca eğitmenlik yaptım okulumuza gelen lise ikinci sınıf öğrencilerine yemek dahi verememişdik. 14-15 yaşlarında çocuklar yöneticilerin basiretsizliğinden dolayı aç kalıyordu. Benim gibi ekonomik özgürlüğü olan bu insanlara düzenlenen eğitimin olanaklarını görünce de üzülmemek elde değil işte. Ya iyiki emekli olmuşum dediğim günlerden birini daha yaşadım anlayacağınız.

Eğitmenle katılımcıların aynı meslekden ve aynı eğitim düzeyine sahip olduğu bu tür kurslar eğitmenler açısından zordur. Hele birde zorla eğitime gelenler (kamuda çalışanlar) le çalışmak oldukca zordur. Bu nedenle eğitmenleride kutlamak lazım derslerine çok güzel çalışmışlar...




4 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem abi.

Nerden çıkardığın emekliliği.Baksana daha eğitime sil baştan başlamışsın.Önünde çok uzun yıllar var.Yolun açık olsun.

SLM ve Muhabbetle..

ALİ TÜRK dedi ki...

Muhteşem abi senin başka işin gücün kalmadımı?
Eğitim güzel bir şeyde, bende gelsem egitebilirlermi, menü sadece kurabiye ve çaysa, egitimede pek gerek yok::)))

Ben hep kaliteli eğtimden yana olmuşumdur.

Allah zihin açıklığı versin. Kursta sakın yeni yetmelerle uğraşma.
Yönecilik ise çok başka bir konu, kal sağlıcakla.

İlhami Uyar dedi ki...

Kıymetli Hocam,bilginize ve tecrübenize ihtiyaç varki orada bulunuyorsunuz.Sizlerin sayesinde istenilmeyen olayların ve gelişmelerin önüne geçmek mümkün olacaktır.Köşenize çekilmektense toplumdan kopmadan,elinizden geldiğince faydalı olabilmek,çokgüzel mutluluk olsa gerek,bu bağlamda tüm eğitimcilere ve eğitim alanlara başarılar diler ,saygılar sunarım.Kolay gelsin.

kadıoğlu dedi ki...

selamun aleyküm abim yakışır sena. kıskananlar var dikkat et sen herşeyin üstesinden gelirsin e arıların sayısıda oldukça eksildi desene arılardan artık oldukça vakitte kalır sanahadi hayırlısı simdiden yeni görevinde üstun başarı ile mezun olursun