19 Şubat 2009 Perşembe

Hay dilim tutulsaydı da söylemeseydim:))

Bu gün sabah İstanbulda hava güzel. Her yer günlük güneşlik. Ah birde şu trafik olmasa....

Sabah saat 09.00 civarı termometre 9 dereceyi gösteriyordu.

Başlıkta dedim ya hay dilim tutulsaydı da söylemeseydim. Hatırlarsınız bizimkine arıları satmıştım. Üstelik veresiye ama başımıza iş aldık kutulardaki analar emanet sayılır. İyi bakılmaları gerekiyor. Hemen açtık kontrole başladık. Bu arada adam gelip anaları alınca bu üç kutudaki arılar birleştirilecek. Bu nedenle geçen hafta gemiyi de iş yerimin bahçesine getirmiştim.

İlk olarak gemi kontrol edildi. Donmuş bal verildi. Bu alamete bardak koyamadım o nedenle invert şuruptan mahrum kalıyorlar.

Daha sonra diğer kutulara geçtim. Maşallah durumlar iyi. Vakit darlığından ve emaneti riske atmamak için çıta çekmedim.


Her ikisininde bardakları invert şerbetle fullendi. Durumlar super. Mal sahibine duyurulur:)))








3 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi bak bu öğüdümü iyi dinle, emanetin şeyi, şeyinde olurmuş, aman iyi bak onlara::))

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem bey ana arının devir teslim töreni ne zaman.Ana arı zayiyatında,ne olacak.Beklemesinin sebebi metroya uyum sorunumu.Kar yağınca yapacak işimiz kalmadığından tefarruatından ugraşmaya başladık.Ana arıyı satanada alanada hayırlı olsun.

muhteşem turunç dedi ki...

Ali ağaabeeeey nasıl desem ne deseeem:))) Ama sen üzülme tecrübe kolay oluşmuyo.
Vecdi ağabey tören havalar ısınır ısınmaz yapılacak maldaki zaiyat imzalar atıldıktan sonra alıcıya aittir diye bir madde var sözleşmede:)