27 Şubat 2009 Cuma

Bir hikaye.........

Evin telefonu sabaha karşı üç buçukta çaldı.
Uyku sersemi adam telefonu açtı.
Telefondaki ses annesine aitti.
Telaşlandı, korktu başlarına bir şey mi gelmişti?
Annesi 'nasılsın oğlum iyi misin?' diye sordu.
Oğlu şaşkın bir ifadeyle 'iyiyim anne hayırdır bir şey mi oldu siz iyimisiniz?' dedi.
Annesi 'biz iyiyiz bir şeyimiz yok sadece sesini duymak istedim' dedi.
Oğlu da 'anne bunun için mi aradın saat sabahın üç buçuğu yarında konuşabilirdik' diyince
Annesi de 'rahatsız mı ettim oğlum?' dedi.
Oğlu 'evet anne rahatsız ettin' diyince
Annesi'30 sene önce sen de beni bu saate rahatsız etmiştin, doğum günün kutlu olsun



' EĞER HALA SİZİNLEYSE, ŞİMDİ ONU HER ZAMANKİNDEN DAHA COK SEVİN....
UNUTULMAMAK DİLEĞİYLE

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Hocam yine kinayeli dokundurmalar yapmışsınız,evet şimdi annem yanımda üzerinize afiyet biraz rahatsız yaş 71,küçüklüğümde kulak rahatsızlığımdan dolayı sırtında 20 km yolu katederek doktora ulaştırmış,şimdi bile gündüzleri şekerleme yaparken veya misafirliğe gittiğimde üzerimi kontrol eder açılıp üşümesin diye.Değerli üstadım anne sevgisi bu olmalı karşılıksız 51 yaşınada gelseniz siz onun gözünde hala çocuksunuz.Benim gözümdede hayatım boyunca sırtımda taşıyabileceğim bir melek,tabiiki tüm annelere saygım sonsuz,bu vesileyle tüm anneleri sevgilerimi iletiyor önlerinde saygı ve hürmetle eğiliyorum.

muhteşem turunç dedi ki...

Ah be İlhami abi gerçekten onu doyasıya sev kokla. Ben 22 yıldır göremiyorum ama kızıma onun adını verdim onun yerinede koklayıp seviyorum...