5 Şubat 2009 Perşembe

Anaları saaaaattım:))

Bu sene en son ürettiğim ana arılardan iki tanesini sonunda ismini gizli tuttuğum bir müşteriye sattım. Kaça gitti diyecek olanlara 700 kaat diyeceğim. Kriz nedeniyle vadeli verdik ama olsun. Harmanda ödeyeceğini söyledi:( Tabi artık bunlar emanet sayıldıkları için gözüm gibi bakmaya başladım. Bu gün üst örtülerini açtım. Nüfus gayet iyi. Riske girmemek için çıta çekmedim. Tam sattık derken ezeriz mezeriz neme lazım...



Arkadaki kek bölümünü daha önce ısınmaya yardımcı olması amacıyla straforla doldurmuştum. Bu köpükleri çıkardım ve invert şerbet verebilmek için plastik bardaklar koydum.



İnvert şerbetle besleme yapıyorum. Yakın çevrede başkaca arılık olmaması nedeniyle yağma olacağınıda zannetmiyorum. Asetat örtülerini tekrar kapatıp bıraktım. havalar ısınınca alacakmış bizim uyanık müşteri hayrını görsün:))))


5 yorum:

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

O.. sezonu erken açtın fiyatı yüksek bence sen o bedeli alamaz üstüne soguk su icersin ama ticaret bu belli olmaz hayırlısı
Arıları durumu iyi gibi sezodada böyle olur inşallah bol bal alırsın sen denizde gezeriken biriside merada yatar arı bakar
kolaygelsin

HB dedi ki...

Arka bölüme koyduğunuz plastik bardağın yerine, köpük bardaklardan koyarsanız içerisine hiç arı düşmüyor. Arı strafor bardağa rahatça tutunuyor. O tür çubuklara gerek kalmaz.

muhteşem turunç dedi ki...

Aliosman abi benim adı geçen sahsa olan borcum 1400 kaattan cok fazla benim amacım ödemese de ben hesaptan düşecem Kayseriliyiz be yaa:)))Halil abi çalıştığım firmadaki satınalmacı olacak inek böyle ucuz bardaklar ve tahta kaşıklar alıyor napıyım yoksa esirgermiyim:)

muratakın dedi ki...

Sayın Muhteşem Bey:
Birisi İstanbulda ihtiyarın birisinden ana arı satın aldım diyor.Acaba kimmiş o diye düşünüyordum.
Dedikodu yayılmaya başladı.
Saygılar.

muhteşem turunç dedi ki...

Murat abi Kayseride adamın biri eşini beğenmez olmuş boşanmış çocuklarınada bana genç alımlı bir hanım bulun evlenicem demiş. Tabi çocuklar bu işe içerlemişler ama babalarınada karşı gelememişler. Sonunda annelerini süsleyip boyayıp uzaktan babalarına göstermişler. Adam tamam demiş işte benim aradığım eş gidelim isteyelim. Ha birileri o ihtiyar adamın Kayserili olduğunu unutuyor zaman zaman analar eline geçince anlayacak ama bakalım ne olacak..