26 Ağustos 2010 Perşembe

Bu hafta Arıcılar birliğine kaydoldum veee işte bilindik şeyler...:/)

Çarşamba günü Seyithan abimizi son numaralı torununa bakarken bulduk. Allah nazardan saklasın.

Aslına bakarsanız önce İstanbul Arıcılar Birliğine gittik. Arıcılar biraraya gelirde şaka espiri eksik olurmu. Nimet abimiz milasta Aliye bir el demiri kaptırdığını, o gün bu gün geceleri rahat uyuyamadığını söyledi. Dedim o el demirine tarafımdan el konuldu bil. Abi dedi halledince bir telefon et de o gece bari rahat uyuyayım.

Dururmuyum hemen o gün bizimkinin arılığındayız malum işlerle uğraşacağız. İlk iş el demirinin mevkisi tespit edildi :)


Veee doğruca benim arabaya koltuk altına aktarıldı.:/) Akşam iftardan sonra Alinin yanında Nimet abiyi aradım ve operasyon tamam dedim:/)Bizimkinin hali görülmeye değerdi hani:)


Aşağıdaki kızımız tarafımdan özel yetiştirildi ve özel uygulamalara maruz kaldı şu anda balkon keyfi sürüyor.


Alinin dili damağına yapışmış halde düştü kaldı. İşaretlerinden anladığım kadarıyla ana kutularına gerekenler tarafımdan yapıldı. Hacı abide ohh oh sen bu işi öğrendiysen gel beraber çalışalım Ali yi yollarım artık diye mırıldanıyordu.:/)

Ali de baktı iş çığrından çıkıyor geldi ve gelmesiyle arılıkda işler karıştı. Sadri abinin yüzünden neler olduğunu anlarsınız artık ben bir şey demeyim.
















Hiç yorum yok: