11 Ocak 2009 Pazar

Trakyalı Şenol abiniz görmesin

Bu gun hava güneşliydi. Dururlarmı hiç gemi personeli baktım anında dışardalar. Dedim bak Trakyalı Şenol abiniz görmesin. Sonra ne geziyonuz mahalle.......... gibi der .






Eee ben kimim? meraklı arıcı. Hemen açtım geminin kapağını. Oooo salınıyorlar içerde sanki bahar geldi.. Demet te elde steteskop ses dinliyor.




Hemen çektim ayçiçek balını enjektöre. Toplandılar beleş balın başına. Bir ara çıktılar peşime düştüler. İllede el öpüp teşekkür edecekler. Zor kurtuldum ellerinden.



3 yorum:

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

Bu gidişle bu arı şahlanıyor sen bunu baharda zor tutarsın ogul verip vize üstündeki kapanlara gelmesin gerci tenekeleri ikişer ikişer hazırladık önce sana bal bizede bu başarının mutlulugunu paylaşmak düşer kolaygelsin nazardan koru göze gelmesin

muhteşem turunç dedi ki...

Ali Osman abi sağolasın amin..

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi,Trakyalı Şenol nasıl görsünki, bana dedi dedi şimdilerde kendisi geziyor mahalle .... gibi::))