20 Ocak 2009 Salı

Saim Gürel abimiz ziyaretime geldi....

Bu akşam bir telefon; abi nerdesin ? Dedim Üsküdardayım telefondaki Saim Gürel. Hal hatır faslından sonra abi seni ziyarete gelecem dedi ne demek buyur gel dedik ve evin önünde buluştuk. Çıktık eve benim vaktimin büyük bölümünü geçirdiğim balkonda laf lafı açtı sohbet arıcılık üzerine bitermi konular. Benim makinanın inekliği üzerinde 5-6 ressimden en neti bu. Abi ne ikram edeyim sana dedim tutturdu ben tartar kreması isterim diye. Ya etme bu yenmez baklava börek felan ne vereyim dediysemde illede tartar kreması diye tutturdu. Olay sonradan anlaşıldı havalar güzel giderken arılara takviye bir besleme yapacakmış. Piyasada tartar kreması bulamamış. İnvert şurup verecem dedi. Misafire hayır denirmi kabul ettik gereğini yerine getirdik. Arada telefonu çaldı Oktay abi telefona Saim Güreli beklerken ben çıkınca kısa bir kem küm durumları yaşadı ama onlada kısa bir süre sohbet ettik.
Sohbet güzel giderken abi ayıptır koca adamsın milleti niye kandırıyosun GEMİ muhabbetleriyle demezmi. Abi dedim gemi balkonda hiç olurmu kandırmak bize yakışırmı felan demeye calısıyorum ama nafıle inanmıyor bırak abi balkonda gemimi olur felan diyor. Mecburen kalktık arka balkona geçtik gözüyle gördü inandı rahatladık. Şaka bir yana arıcılık böyle güzel dostluklara sebep olması nedeniyle gerçekten güzel bir uğraşı.



3 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Aldığım istihbarak hiçde tartar ikramın kremasından başka şeylerde içeriyor olmaz.Ben oraya geldiğimde beni aç göndermiştim.Yakında bunların hesabı sorulacaktır,biline.

muhteşem turunç dedi ki...

yoook bee.....inanma

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...
Sevgili doktorum.
Asım abi mısır çarşısı civarında tartar kreması temin edebileceğimizi söylüyor.Beni ürküttün.Gittiğim zaman anında temin edeceğimi düşünüyordum.Bu bulunmaz hint kumaşımı ki...
Hee invert hakkındaki kafa karışıklığı biraz netleşsin hemen alıp yapmayı düşünüyorum.