19 Eylül 2008 Cuma

BU GÜN ZİYARETCİM VARDI

Bu gün Ali Türk geldi iş yerime. Ya nasıl duygulandım nasılda uzuldum bılemezsınız. Adama dıyorum çay iç yok orucum, ya bır şey yermısın yok orucum, bır şey ikram edemedık anlayacağınız. Birde allah sizi inandırsın dünya güzeli ıyı nıyetlı bir müdürü varkiii.. bizimkine öğlene kadar izin vermiş anlayacağınız iftara da kalamadı çok üzüldüm :)))))(şıkıdım.. şıkıdım.. şıkıdım..)Akşama kendisi fotoğrafları yayınlar bu arada banada farkında olmadan bır ıyılık etti ki sormayın. Ali gelince arabaya gittim fotoğraf makınamı alacam o ne evde unutmusum. Akşamada bizim ev halkıyla avrupa yakasında buluşacaz hemen iç işleri bakanını aradım dedim yanına al yoksa bu hafta sonu fotoğraf makınasız kalacaktım.

4 yorum:

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

Benim bildiğim ali türk o ikramları alacak listesine yazmıştır sen ramazandan sonra bir bekle kat kat seni mutlu eder üzülme şimdilik mutlulugun sana yeter ne resimler olacakmış makinen yanında olsa bizide güldürüp mutlu edecektiniz doslugunuz baki kalsın
kolaygelsin

Büyükdereli Ayhan dedi ki...

Ne diyeyim , Allah muhabbetinizi arttırsın . Selamlar

muhteşem turunç dedi ki...

Ali Osman abi bizde veresiye yok:)) Ayhan hocam allah kimseyi gülmekten geri koymasın.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Veresiye yokmuş::))

Tahsilatta görürsünüz varmı yokmu.
Şimdi sevin bakalım.Ben sama şıkıdımları göstermezmiyim.