7 Haziran 2019 Cuma

Bayram tatili çalışmalarım..

Dokuz gün bayram tatilini bahçemde geçirdim.
Unutmadan geçmiş Bayramınız kutlu olsun.
Kaç senedir aklımda olan çürüyen ahşap ayakları çökecek diye ödümün koptuğu çardağımın iskeletini demir borularla değiştirdim. Ustalığımı belirteyim ki asma yerinden kıpırdamadı ve boru konstrüksiyonlu çardağa nasıl geçti anlayamadı:))


çimlerim biçildi


Baharda bahçemi seyretmekten çok keyif alıyorum.


beni şaşırtan bir yabani çiçek
arılığımda kendi çıkmış


yabani soğan çiçeği dedi face de bir arkadaşım


arılarımda elden geçtiler. "1" numaralı ana arım  koloni nerden nereye geldi, yağmalanıp   bir avuç kalmıştı.


bu zamanda rahatlatmak amaçlı kat attıklarımda oldu bakalım ne olacak


bostanımda da işler yoluna girdi. Domateslerimi askıya aldım.


Sistemi kurmak en çok vakit alan iş gerisi kolay oluyor


Geçen sene bahçeme gelen yasemin yerini sevdi, güzelliği kokusu  ayrı bir keyif


Dedim ya bahar bir başka güzel


Bu sene dut senesi. Benim dutlar ilk defa ohh dedirtti. Ama ayağım kayıp düşecek kadar da bol olmadı:))



Kalan kıvırcıklarım bu sene onlarda iyi idi.


Bu uzun tatilde bütün kafamı kurcalayan işlerimi bitirdim. Bundan sonra inşallah yorulmadan keyifle gidip geleceğim.

2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamün aleyküm
Maşallah, yorulma ne kelime, alimallah gençlere taş çıkarttırırsınız.
Nereden biliyorsunuz diyeceksiniz: bahçenizdeki ve çevrenizdeki güzelliklerden belli değil mi?
Sizlerin de geçmiş ramazan bayramı şerifleriniz kutlarım. Her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
Her zaman olduğu gibi paylaşımlarınız yine harika...
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhitin hocam Aleyküm selam

Güzel sözleriniz için teşekkürler. Sağlıcakla kalın.