30 Haziran 2019 Pazar

Ayçiçekleri sararmaya başladı.

Bu hafta ay çiçekleri yavaş yavaş açmaya başlamış


haftaya tam açmış olurlar ve kovanlarım balla dolar.


Geçtiğimiz hafta önümüzdeki senenin genç arılarını oluşturmak amaçlı bölmeler yapmıştım. Memeler dizi dizi kendimi tutamadım yeni bölmeler yaptım.


kestim memeleri verdim bölmelere zamandan tasarruf:))


Genç analarla çalışmak oğul riskini azaltan en önemli faktör bence



Hele birde elinizde sertifikalı kendini ispatlamış damızlık analı koloniniz varsa ürettiğiniz f1 ler seneye yüzünüzü güldürecektir. Unutmadan bal akımının başladığı bu günlerde  neden bölme yaptığımı soracak olanlara bir; yağma riski en az düzeyde, iki; bu günlerde atılan yumurta ve yavrular bölme yapmak için en uygun olanları, zira sadece tüketici olacaklar bende zararlı değil faydalı olsunlar dedim:))  Erkek arı durumunu merak edenlere ise eh iyi bir arıcı bu kadarını düşünmüştür diyelim anlayan anlar:)) 


domateslerim boyuma ulaştılar ama hala kızaran yok Bu sene yanmış tavuk gübresi kullanıyorum şu ana kadar gidişat çok güzel.


sivri biberleri tek tük de olsa yemeye başladık


bu asmam ilk kez üzüm verecek uzun taneli salkımlar olacak herhalde bakalım göreceğiz



Hep bahçe olacak değil ya kızımla beraber spor da yaptık


bisiklet turunda yorgunluk dondurması paha biçilmezdi.A


Hiç yorum yok: