7 Temmuz 2019 Pazar

Tavukların sayısal zekaları zayıf...:)))

 Bütün bir yıl kolonileri hazırla çalış didin ve bal akımı başladığında körüğü yak:)) arıcılığın keyifli zamanlarından birindeyim


Evet bu hafta ayçiçekleri tamamen açmış. Tarlalar sarıya boyanmış durumda arıların  çalışmaları hızlanmış.


Tamda bu zamanlarda yaptığım ana arı üretimi amaçlı bölmelerde de memelerden çıkımlar başlamış.
Vakit kısıtlı iş çok olunca fotoğraf işi bu hafta aksadı haftaya coşarız:))


Üç haftadır beş yumurta üzerinde yatan ve bu hafta civcivlerinin çıkması gereken bir gurk tavuğum vardı dedim beş civcivle uğraşmasın yedi tane daha civciv aldım bu hafta sonu gittim. Akşam karanlıkta tek tek civcivleri altına verdim bir saat sonra baktım hepsi girmiş analarının koynuna ses soluk çıkmıyordu.


Sabah baktım ohoo aile olmuşlar bile  anaları beni görünce bir kabarıyor bir kafa tutuyor bana sormayın gitsin:)) kendi yumurtalarından birini kırıp atmış dışarı diğerleri altında:)) ama bu işlem bana bir şey öğrettiki tavukların duygusal zekaları yüksek ama sayısal zekaları çok zayıf sen beş yumurtaya yat yedi tane çocuğun olsun:)))


Bu hafta kısa olsu ama bahçemdeki yıldız çiçeği de bu patates çiçeği de diyorlar bizim köstebek bunu sevmedi de her sene aynı yerde çıkıyor.



Hiç yorum yok: