23 Temmuz 2018 Pazartesi

Hava çok sıcaktı çok..

Bu hafta sonu hava 33-35 derecelerde seyretti.
Bende bahçemde gezindim durdum.
Domates ve biberlerim iyi yoldalar. 
Damlama sulama kurmuş olmam iyi oldu.


Domateslerim boyuma ulaştılar.


Hala tadına bakamadık. Haftaya sanırım kızaranlar olu.


Biberlerim ise bu senede randımanda sınır tanımıyorlar.
Yemeğe başladık.


Çiçeklerim de güzel geliştiler.
 Bahçemin favorileri akşam sefaları, güller ve sardunyalar. 
Bütün yaz boyu çiçeklidirler.


İş güç yok diyemeyeceğim ama bu sıcakta çalışacak takat yok. 
Bu nedenle semaver hep baş ucumdaydı.


İsmail hocam.
Haftaya memlekete gideceğim gel şu balları beraber alalım dedi.
Kovanın biri yalancıya kaçmış. Kızamadım, niye kontrol etmedin diyemedim, aksine beraber sevindik:)) neden derseniz bu kovan geçen sene bize arılığı dar ettiydi. Hatta sayelerinde çobanın biri yüz metre rekorunu kırmıştı. Bu türden kolonilere kaderine terk etme tekniği uygulanması en doğru olan galiba:))
Dedim üzülme kurtulduk.


Kalan iki kovandan ise 7-8 çıta bal aldık. Bu şu demek bu sene bal yarı yarıya düştü.
Haftaya hava sıcaklaıkları normale inerse benimkilere bir yol bakarım hayırlısı artık.


Hiç yorum yok: