14 Ağustos 2018 Salı

Bir güzel dinlendik

Geçtiğimiz sene kızımın liseye geçiş sınavı hazırlıkları nedeniyle koşuşturmalardan dolayı (şoför olarak ben) iyi bir yorulduk.
İşin kıssası iyi bir tatili de hak ettik.
Tatile çıkmadan benim kutuda bulunan koloni yerine sığmaz olunca onu standart çıtaya aktarıp ruşete aldım.


Tek tek çıtalar hazırlandı


Ruşette beş çıta olunca yoğun besleme işi için üstten besleme aparatı da yaptım


kenarda duran işe yaramaz bir sunta parçası bu işi gördü


toplam iki litre sulandırmadan yoğun şerbet verdim


diğer zayıf bazı kolonilerime de takviye besleme yaptım.
Tatil dönüşü tüm kolonileri elden geçireceğim bakalım son durum nasıl.


Tatile İzmir Aliağadan başladım.
Liseden arkadaşıma gittim ilk günü bedavaya getirdim:))


Daha sonra kızımın illede görelim dediği çeşmeye geldik.


meşhur çeşme kumrusu yedik


limanda akşam gezintileri güzeldi


Alaçatı hafta arası bu haldeydi.  Sokak sokak hediyelik eşya satan dükkanlar ve restaurantlar. Kalabalıktan yürüyemedik desem yalan olmaz. Hafta sonu nasıl olur düşünemiyorum. 


İlginç bir merdiven yol önünde fotoğraf çektirdik.


Ilıcada,  yıldızlar plajında  denize girdik


En son büyük kayın biradere yıkıldık. Sağolsun güzel ağırladı bizi.


Sığacıkta gezdik müzik dinledik.


Daldan köklendirme tekniğini uygulamalı olarak erik ağacında uyguladık.



Herşeyin hayırlısı diyerek  kadığımız yerden devam edeceğiz artık.

2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamun aleyküm
Yoğun bir dönemin sonunda gezmek ve eşi dostu ziyaret etmek kişiyi rahatlatıyor.
Bir dönem sonraya daha dinç ve kafası rahat bir şekilde hazırlıyor.
Bizde tatil kültürü pek yok. Bağ bahçe işi olunca hele...
Bu yıl bal hasadınız nasıl oldu?
Bizim buralarda bütün arıcı dostlarımız sağım yapamadı. Verimsiz bir yıl oldu.
(Aramızda kalsın ben arıları 10 Temmuzdan beri hiç açamadım. Mevlaya emanet...
Bu yılda böyle oldu.)
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Mühittin hocam Aleyküm selam
Bu sene iyi dinlendim. İşimi özlersem dinlenmişim denektir ki öylede oldu
Arılar burada da aşırı nüfus kaybı ve sonuç olarakta bal yapamadılar hayırlısı olsun seneye inşallah
Sağlıcakla kalın.