23 Ağustos 2018 Perşembe

İyi bayramlar..

Kürkçü dükkanına dönen tilki misali döndük bahçemize geldik.
Klasikleştiği ve özlediğimiz üzere semaverimizi yaktık.


Bahçemiz kurduğum damlama ve otomatik sulamanın etkisi ile güzel görünüyor.


Domateslerim hazırız ye bizi modundalardı


tatlı kıl biberlerimde keza aynı tonda


Yol yorgunluğunu attıktan sonra arılık ve kümes temizlendi


üç çuval tavuk gübresi çıktı.
kümes bit ve pireye karşı dip köşe ilaçlandı


Gübrelerimi yağmurdan korumak amaçlı sardım sarmaladım bahara kullanılacaklar


yeni yetme horoz kümese hakim olmaya başladı artık.
meğer horoz olmadan bu tavuk milleti çok ürkek oluyorlarmış.
şimdi toplu halde gezebiliyorlar


tatile çıkmadan önce standart çıtaya dönüştürüp ruşete aldığım kutudaki kolonimin anasını tahminime göre halletmişim. Yeni ana memeden çıkmış.


diğer memeleri de halletmiş. Bir yerde iyide olmuş anası 2018 model oldu.


Diğer kolonilerimde elden geçtiler.


Paslanmış bir ayağı kırık  bir kanepem vardı.
Vakit bolluğunda onuda tamir ettim.


kırılan yere bir protez yaptım:))


ahşap kısımları zımparalandı verniklendi


demir aksam boyandı


Yapılan işi önce ustası beğenmeli derdi babam; güzelde oldu hani.


Cümleten iyi bayramlar olsun.




1 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamun aleyküm
Sizlerinde geçmiş bayramınız kutlu olsun.
Mevlam (cc) sevdiklerinizle nice bayramlara ulaşmayı nasip etsin.
İnsan teknik arıcı olunca elinde her iş geliyor. Tadilat, tamirat, bağ-bahçe işleri...
Yayınlarınızı okuyunca inanın çok mutlu oluyorum.
Herşeyin gönlünüzce olması dileklerimle...
Selam, saygı ve muhabbetle...