28 Mayıs 2018 Pazartesi

Hava yağmurlu olunca tamir ve bahçe işleriyle yola devam..

Bu hafta cuma günü yağmur hiç durmadı desem yeridir.


Arı açamadık diye boş durmadık geçen haftadan arızalı olan tavukların suluğunu tamir ettik.


Bir plastik kap ve rezervuar şamandırası ile işi çözüyorum.
Su depom yaklaşık 100 litre. Kaptaki su kirlenmese 2- ay suluklarına dokunma.


Evde kendi yetiştirdiğim domates fidelerimde toprakla buluştular.


Hava yağmurlu damlama sulama sistemi kurmama rağmen sulamama gerek kalmadı


 Yanılmıyorsam 6-7 sene olmuştur aşılı kestane fidanı dilmiş idim
Gelişmedi bir türlü. Bölge önemli işte olmayınca olmuyor.
Bu sene püsküllerini ilk kez gösterdi.


Kestane balına da başlarız artık:))


Zeytinlerim de çiçeklendi


Zeytin çiçeklerinde hiç arı görmedim nektar vermiyor olsa gerek


Bu haftayıda böyle geçirdik hayırlısı olsun bakalım.

2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamün aleyküm
Arı açamasak bile kokusu ve görüntüsü bize yeter.
Bazen kapalı havada bahçede dinlemek bir başka haz veriyor.
Yağmur sesi, toprak kokusu...
Her şeyin gönlünüzc olası dileklerimle...
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam Aleyküm Selam

Düşüncelerinize katılmamak mümkünmü ben bahçemde yemek yemeği ilaçlarımı içmeyi unutuyorum:))
Her şey tüm dostlarımın gönlüne göre olsun inşallah.
Sağlıcakla kalın.