9 Mart 2011 Çarşamba

Çocuklarımızın hayallerini çiğnemek....

Bu filmi izleyin. Çocuğunuz varsa muhakkak izleyin derim. Film şu sözlerle bitiyor çocuklarımız hayallerini ayaklarımızın altına seriyorlar. Çok dikkatli basalım.....




filmin altında view subtitles yazan bölümü tıklatıp türkçeyi seçerseniz türkçe alt yazılı olarak izleyebilirisiniz.

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın hocam evrende hiçbirşey yerinde durmuyor,atomlar,galaksiler,yıldızlar,moleküller vs,eğer kendinizi geliştirip ,çevreye adapte olamazsanız sonunuz gelmiş demektir,dinazorlarda öyle yokolmuşlar zaten,hayatta değişmeyen tek şey değişim malumunuz.Herşey gönlünüzce olsun saygılarımla.

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

İlhami abi aslında benim dikkatimi çeken 3 yaşındaki bir çocuk 6 yaşındaki bir çocuğun yarısı değildir sözü. Biz arıcılar çoğu zaman bir canlıyla uğraştığımızı unutup onu matematiksel kurallarla yönlendirmeye çalışıyoruz. Benim etkilendiğim bir konuşma..Umaraım faydalı olmuşdur.Sağlıcakla kal abi.