27 Mart 2011 Pazar

Bahar geliyor. Yakında depara kalkarız..


Bu hafta sonu işlerim neddeniyle cumartesi günü arılarıma gidemedim. Bu gün bazı müdehalelerde geç kalmamak amaçlı gittim.





Bu sabah erkenden arılığın yolunu tuttum. Hava güzel polen gelişi superdi.





Kışı balkonda geçiren garip durumu kurtarmış. Sonbaharda yağmacılardan kafasını kaldıramayan bu koloni arslanlar gibi.





Kapalı erkek görmek isteyenler bu resime bakabilirler:)





Bu kapalı yavrular çıkarsa breh breh kim tutar bunları yaw...:)





Bu gördüğünüz bu sene yaptığım yarım ballık. Diyeceksiniz daha önce gördüydük ne var?





İşte bu var. Bu seneki ana arı çiftleştirme kutularımın çıtaları böyle olacak. Geçen senelerde bu kutulara çıta hazırlayacam diye perişan oluyordum. Bu yarım ballık için olan plastik yanak çıtaları çok iyi oldu. Aslına bakarsanız bu işin fikir babası Sadri abimiz. İlk onda gördüm bu şekilde petek ördüreceğim sonrada kutulara aktaracağım.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Selamlar Muhteşem abi kolonilerin maşallahı var.Merak ettim erkek yavru olan peteklerin resmini neden büyük koydun))).Kolay gelsin sağlıcaklakal.

Unknown dedi ki...

Muhteşem abi Selamlar,
Arılarının maşallah durumları iyi görünüyor,bu yıl inşallah hepimiz için hayırlı ve bereketli olur.Çiftleştirme kutularının çıtaları pratik olmuş hayırlı olsun,selamlar.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Anlaşılan niyeti bozdun.Ustaya rakip mi olacan ne :)

Gell,gelll bizdeki safkannnnn....dermişim ::)))

SLM ve MUHABBETLE...

muhteşem turunç dedi ki...

Emrahcım erkek gözleri yakından görülsün istedim valla kötü niyetim yokdu:) sağolasın.

Mehmet abi büyük kolaylık oldu çıtalar sağlıcakla kal abi. İnşallah hepimiz için bereketli olur.

Yusuf abi hani bir atasözü varya boynus kulağı geçer diye napalım kader işte. Sağlıcakla kal abi.

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi şu küçük çıtalar insanın fikrini değiştiriyor.Saglıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Vecdi abi evet bu plastik yanak çıtaları oldukça işimize yarayacak. Sağlıcakla kal abi.