4 Haziran 2008 Çarşamba

Çerçevelerin yenilenmesi

Bu sene Ali Türkün tuzağına düşen oğula bir adet yavrulu ve iki adet kabarmış petekle temel petek vermiştim. Şimdi en dışa verdiğim temel petekler kabartılmaya başlandığında çekiyorum ortaya eskileri alıyorum dışa. Böyle gide gide yenilenecek bunun çerçeveleri. Aynı zamanda anayada yeni yer açmış oluyorum. Ama şunu diyeyimki bu sene bununda anasını ürettiğim ana arılarla değiştirecem tüm arılığımı o uysal ve oğula meyilli olmayan ananın kızlarıyla donatacam hayırlısı bakalım.

2 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Abi çerçevelerin yenilenmesi dediya,bir baktım çerçeve bitmiş yandım ben yandım.Ne örülüsü var nede boş çıtam,saol iyiki ham mumları gönderdin ne yapacaksak.Vede nereye takacaksak diyeyim::))

Ayrıca Oktay geçenlerde sormuştu nasıl petek alayım diye bende dedimki soğuk al::))

Bana gelen sıcak oldugunu duyunca abi sen bana soğuk aldırıp kendin sıcak almışın diyor::))


Abi sihirli kelime kırılan petek diyeceksin demiştim demekki sihirli kelimeyi unuttu.::)))

muhteşem turunç dedi ki...

Ben klavuzu.......... olanın deyincede kızıyon bak:))