17 Kasım 2019 Pazar

Bu hafta her şey kartopu çiçeği idi:)))

Bu hafta uzun araştırmalarım sonucu bulabildiğim 50-60 cm boylarında kar topu fidanlarını alıp bahçeme gittim.


Bir duvarım var orayı kartopu ile çit şeklinde kapatmam lazım


görsel olarak çok güzel olacak


kaç senedir yetiştirmeye çalışıyorum tohumlarını yiyen  kuşlar yardım ettiler de selvi ağacı altında dışkıları aracılığıyla tohumlar çimlendi ve 10 adet fidan elde ettim.
Çelikle de üretmeyi bu sene başarabildim. Perlite çeliklediklerimden dört tanesi köklenmiş onları saksıya ve toprağa aldım.



Yıllar önce dikilen kartopuma da elektirikli makasla şekil verildi.
Anlayacağınız bu hafta sonumu bu çiçekle geçirdim.


anne ile baba havalar binbeşyüz denen türden çocuklar büyüdü dönüp bakmıyorlar bile onlara.


Çocukların altı tanesi erkek bir tane kız çıktı öteni yiyeceğim:)))


Son gun reçellik ayvalar toplandı.


Güzel bir hafta sonundan da bunlar çıktı bakalım daha sonraları neler göreceğiz.

Hiç yorum yok: