29 Ekim 2019 Salı

Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun.

Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun.
Bu günlerimizi borçlu olduğumuz kahramanlarımıza minnettarız.
Bu sene malum dört günlük tatil söz konusu olunca soluğu bahçemde aldım.
Önceden arılar için birebir şerbet hazırlamıştım. Arkadaşımda sağ olsun benim için özel şerbet getirmiş idi onuda  yanıma aldım.


Cumartesi pazar okul arkadaşlarımı misafir ettim.
Kalabalık ve keyifler yerinde olunca kilo aldık:))
Pazartesi günü yeni aldığım maskemi giyip arılığa girdim.


Hava güzel arılar uçuyorlar.
Bu sene mevsim kurak gidiyor, her yer kuru ve hava sıcak olunca arılarda uçuyor. Sonuçta stoklar eriyor. Takviye beslememiz de devam ediyor.


Kolonilerimin maşallahı var.


Sıradan stok kontrolleri yapılıp takviyeler verildi.



Strafor ruşetteki bir kolonim sıkışmış.


Bir kovan pürümüzle güzelce dezenfekte edildi.


Koloni yavru alanının iki yanına esmer petek verilip kovana aktarıldı.
Çift şerbetlikle besleme yapıldı.


Tavuklarım üç gün bol bol gezdiler.
Horozlar ötünce derin dondurucuya alınacaklar:)))


Bahçemde son çiçekler açmış.


Kıvırcıklarım ve taze soğanlarımda iyi yoldalar.
Soğanlarımı yemeğe başladım. Her gittiğimde de bir avuç arpacık soğan ilave olarak dikiyorum.


Hiç yorum yok: