14 Ekim 2019 Pazartesi

İki haftada bir gider olduk...

Bahçeme gitmeme en fazla tavuklarım seviniyor
Piliçler yaklaşık 14 haftalık oldular. Geziyorlar eşelenip temizleniyorlar.


Kavun alırken baktım satılamayacak durumda olan ezik ve çürükleri atmışlar iyi durumdakilerden üç dört tanesini alıp getirdim kavuna da doydular:))


Anne yumurtaya başlamış darısı diğerlerinin başına:))


Kokuyu alıp gelen kaplumbağa da kavuna doydu desem yeridir.


Bu senenin son çim biçme işlemide yapıldı. 
sanırım artık gerekmeyecek


fiskiyeler toplandı temizlendi ve depoya kaldırıldı


Ben yokken doğalgaz hattı çalışanları gelmişler, Cemil abim komşu olarak herkese nasip olsun dedikleri türden biri olarak kutunun yerine konmasına refakat etmiş sağolsun.


Önümüzdeki sene için şebboy fideleri bahçedeki yerlerini aldılar.


Vee sıra arılarıma geldi. Zayıf bir kolonim yalancıya kaçmış yada ananın spermi bitmiş olsa gerekki kapalı erkek gözlerini gördüm ve sonrasını hiç incelemedim:((


Kovanı kaldırdım arıları oraya silkeledim. Ne halleri varsa görsünler beğendikleri kovana sığınmacı olarak gidebilirler:))


Sıradan kontroller yapılıp beslemeler yapıldı


Depo kovanım benim arılığımın gözdesi maşallah


Bazı kişiler arılarımı beğenmeyip sana ana vereyim deselerde kolonilerimin gücü sakinliği ortada sadece bu sene ayçiçeği vardı da onlarmı bal yapamadılar durumları oluştu o kadar.



Yavru alanları küçülüp bal kemerleri kışa uygun hale getirilmiş.
Kasım aralık gibi klasik oksalik solüsyonu ile varoa mücadelesi yapıp baharın gelmesini beklerim artık.



Hiç yorum yok: