8 Aralık 2019 Pazar

Uzun aradan sonra bahçemdeyim..

17 kasımdan bu yana yayın yapmamışım.
Bu hafta gene kızımın işleri nedeniyle (iş deyince şoförlüğünü yapıyorum:)  ) tam gidemeyecektimki son anda bir kararla bu pazar onu  okuluna bırakıp soluğu bahçemde aldım.
Kar geliyor lafları haberlerde çıkınca ilk iş su saatini sardım. Donmaması gereken yegane malzemem o :))


Kalan arılarıma % 3,5 luk oksalik solüsyonu uyguladım.


Depo kovanda nasiplendi tabiki:))


Üç horoz iki tavuk kaldı kümeste.
kalan fazlalık iki tane horozu kesemiyorum zira ısınma problemi yaşayacaklar.
Onların yemlerini bol bol doldurdum bir ay gitmesem aç kalmazlar


200 litre su depoları var onuda doldurdum suluklarına polivit şurup iki ölçek kadar koydum malum vitamin eksikliği olmasın.


bu sene bahçeme diktiğim bir ağacım var donmaması lazım 
ona kızılderili çadırı kurdum :)) güney cephesini açık bıraktım bakalım ne olacak.


Çok güzel inciri olan bir ağacım var. Budanması gereken bir dalı vardı geçen sene kıyamamış dalda köklendirme uygulamıştım.


onu kesip ağaçtan ayırdım.


sarılı olan naylon poşetini ayırdım çok güzel köklenmiş


bahçede bir yerde ona buldum bakalım nasıl olacak.


güllerim sanki mevsim yaz durumlarında


Malum Ali expres ten vites topuzunun üzerindeki plastik kapaktan sipariş etmiştim bir ayda geldi 9.5 TL ye aldım. Postacı da 13.5 TL aldı. İnanın sevindim ithal mal bolluğu olan bir ülke olduk. Bunun önlenmesi lazımdı herhalde tedbirler alınmaya başlamış. Aksi durumda imalat sektörü kötüye gidiyordu bence.


Hiç yorum yok: