2 Nisan 2018 Pazartesi

Kanolalar açmış....

Kanolalar açmaya başlamış..
Trakyada bu durum yeni sezonun depara kalktığının göstergesidir.


Kanolalar açar da arılar coşmazmı tabiki musluklar dar gelmeye başlamış.
Girişler genişletildi.


Ham petekli çıtalar ve  kabarmış çıtalar arılığa taşındı.


Bizim kızlarda iki hafta kapalı kalmanın acısını bol bol çıkardılar


Kümesin yeni ferikleri ilk kez dışarıyla tanıştılar.:))


Yavru alanları olabildiğince genişlemiş.


Tüm yavrulu çıtalar üst kata alındı


Alt kata ise bir ham petekli bir kabarmış petekli çıta olacak şekilde çıtalar dizildi.
Ben bulunduğum bölgede yıllardır baharda kanola açınca alta, temmuzda ayçiçeği zamanı ise üste yeni kat gelecek şekilde kat atıyorum. Bu şekildeki uygulamadan çokta memnunum.


Körükçümüz, iç işleri bakanımız yok yanımızda ya semaveri yaktım bir ara baktım su kaynamış demledim çayı:))


Sonra molada çay hazır keyfe bakın nişantaşında lüks kafelerden birindeyim sanki :)))


Kümes ortaklarımından iki tanesi ikramlarıma dayanamamış keyiften sırt üstü uzanmışlar:))


İkramda elimiz açıktır ikişer ikişer pasta servisine devam edildi.


Bu sene kızımın okul ve dersane işleri nedeniyle haftada bir gün; oda sabah gidip akşam dönmek şeklinde yaptığım çalışmalarda şimdilik aksama yaşamadım. Katları attım işler rahatladı. Mayıs ayı yani oğul ayını da iyi yönetebilirsem sırtım yere gelmez inşallah.

2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamün aleyküm
Maşallah kat atmaya başlamışsınız. İnşallah bal ile dolar, bereketli olur.
Bizde de işler hızlanmaya başladı. Tabi hazır kabarmış petek olunca çalışmalar biraz daha rahat oluyor.
Hani çay keyfiniz (50 Nişantaşı keyfine bedel)de bir harika...
Şifa olsun dileklerimi iletiyorum.
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam Aleyküm Selam.
Evet kat atmaya başladım. İnşallah bu sene tüm arıcı dostlarımızın kovanları balla dolar.
Hocam evet elimde geçen seneden kalan kabarmış peteklerim vardı. Bir kabarmış bir ham petek sıralaması yaparken ham petekten de tasarruf yapıyorum çeyrek ham petek veriyorum. İki kabarmışın arasında gayet düzgün örüyorlar. Malum bu sene mumun kilosu 40 tl:))
Hocam bilmukabele. Sağlıcakla kalın.