9 Nisan 2018 Pazartesi

Kanola her yerde açtı artık.

Kanola her yerde açmış bahar geldi.


Silivri Çatalca civarları yol boyu tarlalar sapsarı.


Benim balkondan görünüm böyle. Geçen sene kanola ekilmemiş idi.
Bu sene acısını çıkarmış tarla sahipleri.



Arılar coştular da coştular. Havalar güzel giderse ki hava durumu tahminleri o yönde, bu sene işler iyi olacak..


Geçen hafta verdiğim ham çıtalar ve katlar kontrol edildi


Yaşlılık böyle bir şey işte şerbetliği al yerini boş bırak:((


Koca dalak örülmüş erkek yumurtaları atılmış:((


Bir önceki hafta yetiştiremediğim kolonilere de kat attım. 


Arılıkta şimdilik yapılması gerekenler yapıldı. Kolonilerin çalışmasını izlemek bambaşka.


Yabani orkide.
Benim bulunduğum yamaçta her sene açar.



Kızlar ben çalışırken güzel ve hava börtü böcek ziyafeti çektiler.


Benim ilk ustam, bana arıcılık hastalığını bulaştıran kişinin arılarını da ziyaret ettim.
Bu sene kendisini hiç göremedim. dedim arılarını kontroledeyim.
Arılar zayıf kanatsız arılar var varoa mağduru olmuşlar


Gerekenler yapıldı kendisine de bilgi verildi.


Bu haftada böyle geçti bakalım daha neler görecek neler yaşayacağız her şeyin hayırlısı.

3 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamun aleyküm
Sayın abim, affınıza sığınarak, buna kesinlikle yaşlılık denmez. İş yoğunluğu denir.
Ki gençlerde iş yoğunluğu fazladır. Bu nedenle bir semaver çay keyfi bile yapamamışsınız.
Şu anda arılar bizim burada da iyi çalışıyorlar.
İnşallah iyi bir mevsim olur.
Herşeyin gönlünüzce olaması dileklerimle...
Selam, saygı ve muahbbetle...

UĞUR GÖK dedi ki...

Maşallah abi. Sezon başladı sayılır. Böyle giderse bu sene sezon bitmek bilmez gibi. Ya arılar biter Ya da 2şer 3er kat bal alınır. (ağzım bal yesin di mi😂) kolay gelsin Muhteşem abi.

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam Aleyküm Selam.
Çok doğru söylediniz öğlen yemeği molası bile veremedim hatta komşum İsmail hocam sağolsun akşam çıkışa çay demledi gidip onun bahçede soluklandım da yola çıktım. İnşallah her şey gönlümüze göre olur.
Sağlıcakla kalın.

Uğur hocam evet hakikaten ağzın bal yesin:)) inşallah bu sene tüm arıcıların balı bol olur. Sağlıcakla kal abi.