4 Kasım 2012 Pazar

Bu haftaki haberler başlıksız olsun:)

Adam dediğinde ilk baharda romantizm doruk yapar. Bizde ise son baharda:) alın size gene bir gül, bu defa kendime:)...Adam dedimde; Volkan Konak kendisi için; ben 300 liralık adamım diyor:(  niye derseniz anası kürtajla aldıracakmış onu, gittiği dr 300 lira isteyince; doğururum daha iyi demiş:) pintilikten vazgeçmiş:)işte bizde kaç paralık adamız bilmem ama şu üç kuruşluk gülü kendime verdim nasılsa bize gülüveren yok:)
 
Gelelim işimize; bu pazar sabah erkenden yola çıktım. Bizimkilerin keyfi yerinde gezinti alanları rahatlatmış inekleri. Gün boyu dolaştılar ağaçlardan bile yeşillik yediler.

 
Zeytinlerim olmuş bir ağacı topladım diğeri haftaya kaldı (usta duymasın)

 
Behçemdeki güllerin solanları kesildi.

 
Aşağıda Raşit abimizin (Zaim abinin sitede yönetici) usta aracılığı ile yolladığı "bıcılı soğanlar" görülmekte. Hakikaten bir köten 3-5 tane çıkmış. Birazdaha büyüsünler keserek yiyeceğim yeşilliklerini.


 
İçiniz açılsın.. Kasımın dördünde arı açıp koloni kontrolü yaptım. Stoklar yerli yerinde, koloni kışa hazır.
 


Ben bu arılarla arıcılığı keyif alarak yapıyorum. Saldırgan arılarla maske içinde
cebelleşenlere duyurulur.
 

6 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abim, gül dediğin nedir ki, kime verirsen ver beni ırgalamaz.

Merak etme zeytinlerin senin olsun, ben yeterinde Mersinden hem yeşil, hemde siyah getirdim, oradakilerde iyi ki Kayserili değillerdi.

Bu mevsimde arımı açılır, iğneyemi susadın::))
Bende sakin arılara bayılıyorum, hem sakin, hem yerli, hem ekotip, tadından yenmiyor::))

El alemin işine karışma, bırak kendini öptürmek isteyen istediği kadar öptürsün beya::))

Sağlıcakla kal.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Sana gül verecek birini bulamadın mı be abi...Bak şimdi beni de üzdün beya...

Güllerin tohumlarını ekiyormusun.Varsa bir uygulama bizde beleşe konalım misali:)

İnsanlar farklı karakter ve zevklere sahip olarak doğar.Bunu bilmeyen yoktur.

Hal böyle iken bazılarımız pekala mazoşişt olabiliyor ,değil mi yani::))

SLM ve Muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Sevgili ustam benim gülüm seni niye ırgalayacakki beni ırgalamaz demişin:) Mersinden zeytin getirirken biricik kalfanı niye düşünmedin diyecem dedim:) Yav ben el alemin işine karışmıyorum tabiki istedikleri yere kendilerini öptürebilirler ama .....)neyse demiyim herkes anladı ne diyeceğimi:)

Yusuf abi yazıyı yanlış okumuşun bana gül verecek çok kişi var ama ben "gülüverecek" birini arıyorum. Mazoşist derken benim ustayı kast ediyorsan tamamen aynı fikirdeyim seni bilmem ama ben temel gibi feministim:) sağlıcakla kal abi.

Unknown dedi ki...

Abi istediğin bir gülücük olsun :)
buyur abi gönderiyorum sana :))
bahçen çok güzel maşallah,renkli
çiçekler insanın içini açıyor.
Arıların bakımı bitti ise işlem tamam,kayıpsız bir kış diliyorum sana abi,selamlar saygılar.

Tavukların çok mutlu görünüyorlar,
maşallah.

miriliburak dedi ki...

Abi güllerin çok güzel gelişmiş.
Ama oralarda gezinen kanatlılarda öyle organik oluyor değilmi :))

Kasımda millet kovanın önünden geçemiyor sen komple elden geçiriyorsun :)

Hayırlı günler...

muhteşem turunç dedi ki...

Yav Mehmet abi sağolasın. Millet bir gülücükü esirgedi ba:)Abi bahçemede iyi vakit ayırdım bu sene o nedenle hiç olmadığı kadar güzel oldu tavuklarım şimdi gezinti alanlarından dolayı daha bir mutlular. Sağlıcakla kal abi.

Fatih kardeşim güllerim için söylediklerin güzelde ne o organik kanatlı lafları bunu pek anlamadım:( Millet mazoşist artık ben buna iyice kanaat getirdim abi. Sağlıcakla kal.