22 Ocak 2012 Pazar

Hava güzeldi duramadım gittim:/)

Önümüzdeki hafta sonu trakyada gündüzleri bile sıcaklık eksi derecelerde olacakmış. Dedim bu hafta gideyim hem şöyle bir etrafı kolaçan ederim, hemde tavukların yemlerini sularını veririm. Havada güzeldi, iyi oldu stres attım..

Sadece benmi, tavuklarımda gezdi dolaştı. Onlarında stres atmaya hakları var. Bizim civciv büyümeye devam ediyor. Yele kısmında sarı tüyleri çıkmaya başladı. Hoş bir şey olacak.

Depo kovan bu gün coştuda coştu. Dertleri neydi bilemem diyecem; neden derseniz bir şeyler aklıma geliyorda açmadım bakmadım daha güzel bir havada bakarım dedim.


Buyrun filmi de burada hadi bakalım naparlar bunlar. Diğer arılarda da tek tük uçuş vardı. Ama bunlar böyleydi:) hayırlısı olsun diyelım ne diyelim.

8 yorum:

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi arının uçuşu güzel.İçim açıldı.Yalnız bir ilan ver deki horoz öldü.Yola kalın.ksa ya nazardan ya mangalda götürecekler.Saglıcak

miriliburak dedi ki...

Abi maşallah kanatlıların büyüğününde küçüğünde keyifleri yerinde. Bizim torun nasıl bakamıyorsa sizinki bilelim :)

adem yamak dedi ki...

muhteşem bey . arıcılar bunaarı yavru uçuruyor derler yani uçmayı öğrenen arılar kısa mesafe uçup kovanın önünde deyimi yerinde olursa pike yapıyolar.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi şu horuzu gösterip durma, üzüntüden gidecem, bana bir hal olur ise sebebi bu horuzdur bilesin::((
Arıların derdi nedir bende merak ettim, herkes uyurken bunların derdi ne, bir yeri mi yağmalıyorlar, yavru mu uçuruyorlar analamadım.

Kıcancıkta büyümüş, kırkı çıktıysa dul horuz kıcancıklı kabul edecek senin tavuğu haber bekliyorlar Bursa'dan. Dünürcü başı olmakta zormuş yav..
sağlıcakla kal.

İlhami Uyar dedi ki...

Hocam siz tilkilere horoz burda diyorsunuz insanların size yönelmeleri gayet normal,arıların uçuşlarını baharı sabırsızlıkla bekliyoruz,saygılar sunuyorum.

muhteşem turunç dedi ki...

Vecdi abi horoz diyeceğini dedi, her kuşun eti yenmezmiş:/( sağlıcakla kal..

Fatih abi evett keyifler maşallah yerinde...Bakım konusuna gelince az olsun öz olsun aile birliğimizi korumak isteriz dediler abi.Sağlıcakla kal.

Adem abi evet olabilir sağlıcakla kal abi.

Sevgili ustam korkma kötüye bir şey olmaz:)Abi havanın iyi bir gününde ilk olarak bunları açacam..Abi hem dul hem yaşlı olmak zor tabi:) bizim horoz posta koyuyo benim haremden kuş uçmaz diyor:)sağlıcakla kal..

İlhami abi bahsettiğin tilkiler bence hedef şaşırtıyorlar aramızda kalsın onların derdi kuzu çevirme yemek.

SERDAR ÖZHAN dedi ki...

Muhteşem abi dediğin gibi bazı kovanlarda yavru uçuşu çok fazla bazılarındada azdı bendede nedendir anlamadım,ufaklık paçayı yırtmış gibi maşallah,sağlıcakla kal abi.

muhteşem turunç dedi ki...

Serdar abi kimseye deme ama bendekindeki durum anasizlik gibi dürüyor. Ufaklik evet kendini kurtardı. Dolaptaki ördekte iyi bak abi:)