31 Aralık 2010 Cuma

Yeni yılınız kutlu olsun...

Tüm dostların yeni yılı kutlu olsun. Sağlık, mutluluk ve bereket getirsin.
Bu akşam alkol kullanan arkadaşlar dikkatli olmalı sınırı aşmamalı ve araç kullanmamalı (erkekseniz kullanın zaten:=) yeme konusunda da dikkatli olunmalı. Hoş diyeceksiniz sen dikkatli oldunda ne oldu az kaldıydı gidiyodun:/) işte kötüye bi şey olmuyo napalım:)
Seneye görüşmek dileği ile....







5 yorum:

SAİM AHMET GÜREL dedi ki...

Muhteşem Abicim,
Sizinde yeni yılınız kutlu olsun. Sağlık sıhhat içinde sevdiklerinizle..
Selamlarımla,

ALİ TÜRK dedi ki...

Abi kötümü dedin::))

Mehmet Yüksel dedi ki...

Muhteşem abi yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar,yeni yılda sağlık,mutluluk ve başarılar dilerim,saygılar.

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi seninde yeni yılın kutlu olsun.Saglıcakla kalın.

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Değerli dostlarım hepimizin yeni yılı kutlu olur sağlık mutluluk getirir inşallah.