22 Aralık 2010 Çarşamba

Alemeti farika...:/)

Dün sabahtan başladım kaşınmaya...Gezmem geldi..:/) Bizimki zaten kaç haftadır miyavlayıp duruyor abi gelde şu işi halledelim diyor. İlk iş Sadri abimin yanına gittim. Oda zaten dünden razı hadi yürü dedi ve Gebzedeyiz. Bizim ustayı aradım nerde olur marangoz Cemil ustama ekşimiş:( Bizi kapıda karşıladı yüzünde güller açıyo:=) bensiz yapamaz...:/(



Dükkana girdik Cemil ustam iş başında. Kaderi kötü adamcağızın ne yapsın Ali ile tanışma gafletinde bulunmuş bir kere dönüşü yok:/( Bu sefer unutmadım bir sene öncesinden bana bir ilaç siparişi vardı onu getirdim:( demezmi abi zayıflamışsın boyunda uzamış:( sevindik tabi..


Sonra bizim ihtiyar heyeti işbaşı yaptı vee:)

Alemeti farika tamam:/)

Alemeti aldık doğru arılık bazılarına ceza kesmiş bizimki.:/( ne isterse şuncağızlardan..

Biz arılıkda dolanıyoz baktım hacı abim körüğü yakmaya çalışıyo:/(

Körüğü yaktı ya keyfe bakın bee:/)

Alemetin içten görünümü; bu adam yan taraflarına objektif girecek kadar delikler açmış oralarada sünger tapalar düşünmüş:/( arada görüntü alacakmış ordan..

Aşağıda arıları zehirlemeye başlayan ustamın basın toplantısını görüyorsunuz. Allah oradaki herkesin sonunu hayretsin:/) Bu kış artık bunu izler vakit geçiririz...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Muhteşem abi,
Nedir bu damacanaların insalardan çektiği...
Damacanadan sonra bakalım sırada ne var.
Selamlarımla,

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abim bu alameti farika da ne::)
Künefeler bensiz nasıl bogazınızdan geçti, birde lafa geldimi ustam diyorsun::((
Bir daha hafta içi toplanmıyoruz. Kalın sağlıcakla.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Hakketen basın toplantısı gibi olmuş.Senin usta uçmaya başladı.Tutmuş gece kızların mahremini de izleyecem diye:)Allah sonunu hayretsin .

SLM ve Muhabbetle...

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi,bu damacana işi şeffaf anlayışdanmı kaynaklandı.Damacanada arı tutunma sorunu yaşar diye olumsuz düşündüm fakat yanılmışım.Zımpara ile iş hallolmuş.Saglıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Saim abi işte herkes gücüne göre davranıyo naapsın bizimki garibimde arı koydu:()

Ali abi alemeti farika asıl anlam olarak ayırtedici alamet anlamında. Bir malın taklitini önlemek yada taklit olduğunun anlaşılması amaçlı kullanılan özellikleri tespit edilmiş anlamında bir şey işte:( canım ustam ne künefesi be sensiz yermiyim hiçmeraklanma kimseyede yedirmedim be.:/)

Yusuf abi amiiin:/

Vecdi abi damacana şeffaf, ama bir gözlük sihirli bir gözlük herkes istediğini görsün diye:)

Unknown dedi ki...

Abi güzel paylaşımlar,teşekkürler.