12 Temmuz 2010 Pazartesi

Tatil bitti ve yuvaya döndük....

Nihayet cumartesi günü arılarıma kavuştum. Pazar sabahı Ali Türkü aradım abi napıyosun iyimisin felan derken gelmiyormusun arılarının yanına... demez olaydım:) abi dedi bizim şu atletli film iyi iş yaptı yenisini çekiyorum:( sen zahmet olacak ama bir bak bakalım yerindelermi:/ kader işte ne diyecenki mecburen gittik bakıverdik asayiş berkemal:) sabah aşımızıda ihmal etmediler sağolsunlar:=

Dönüp indim bahçeye 2 haftadır elimizi çekince iş birikmiş tabi.. Bu arada portakal kadar bir karpuzumuzda durmakta yaprakların altında iyice saklanmış inek oda biliyor Ali yi:/(

Benim arılar da kafayı yediler şimdide tersden dalak asıyorlar. İnanmazsanız bakın hile mile yok resimde alttan yukarı örüyorlar ne diyelim hayırlısı olsun...

Bakdım tuzaklardan biri tek tük çalışıyor meraklanıp açdım çeyrek çıta kadar bir oğul şerbetliğin altındaki eski petekde çalışmıyormu eee bizede oyuncak lazım ya bayıldık tabiki:)
Benim depodan çıkmış iyide etmiş:/)
Hemen duvar tarafına kendileri bir dalak asıp yumurtayı da attırmışlar.


Bizim bu sene kışın can sıkıntısından yapıp kenarda ttutuğumuz huni kovan yada karapet kovana bir tel altlık icat ediverdik.

Bu çeyrek oğuluda silkeledik içine ohhh oh:/)

Artık oyuncağımız hazır. Unutmadan söyliyeyim nektar geliri yeni yeni başlıyor bizim oralarda hayırlısı bakalım.









8 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi iyiki bir arılara bakıver dedik, burnumuzdan getirdim be yaw.::((
Çiftliktekiler ne yapıyordu yeni komşularım, onlarlada fazla görüşemedik, hasat zamanı oradan çay may işi ayar edilirse süper olur.

Benim bağ bahçe işleriyle işim olmaz, yaz günü yiyecekmi yok be bize kabak karpuzu adres gösteriyorsun.

Yeni oyuncagına bir paratoner koysan iyi olur, bu sene yağmu çok oluyor::))
Ka sağlıcakla.

bekir dedi ki...

selam abi yeni oyuncagın hayırlı olsun şahane görünüyor.gelir oldumu böle oyuncaklar yapılıp oynanır:):) bizde izleriz.
saygılar

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi,yerli karpuza benzemiyor,abi sana kimse yetişemez,paratöner asacagın kovana bile tel taban altlığı yapmışsın.Pes.Saglıcakla kalın.

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın hocam umarım gönlünüzce bir tatil yapmışsınızdır.Sağlık ve neşe içinde daha nice eğlenceli tatiller dilerim.Hayırlı günler hoşca kalın.

Unknown dedi ki...

tuzak derken boş kovan mı demek istiyorsun yoksa arıyı cezbetmek için içine koku falan mı sürülüyor :/

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Bu yılın en şanslı adamasın vesselam.Hem işlerden,hem arılardan,hem Bakandan yırtıyorsun,bir de üstüne üstlük boşta duran ne kadar kovan ve benzeri ne varsa içine arı gelip giriyor.Ancak bu kadar olur.

Ben koca Bakanın kovanlarını onca zaman tuzak kovan yaptımda bir uğrayanım dahi olmadı.Bir ara seni görüp biraz şans için sürtünmek lazım.Belkim bulaşır :))

Unknown dedi ki...

Muhateşem abi yeni oyuncağın hayırlı olsun.Karpuz küçük gözükmüştür Ali abiye ondan yememiştir biraz daha buyusn hasat zamanı yeriz diye bıraktı heralde.

muhteşem turunç dedi ki...

Ali abi komşularıyın selamı vardı arılarında hürmette kusur etmemişler haberin olsun:(..Oyuncak konusuna gelince bıdı bıdı yok:)

Bekir abi ben bu oyuncağı kışın yaptıydım koydum kenara gelir bekledik geldi:)

Vecdi abi sağol dediğin gibi bana kimse yetişemez Ali bile yolda kaldı tatilde:) Karpuz senin yolladıklarından değil komşu fide verdi bunu yerliler daha yeni yeni çiçek açtı..

Yusuf abi tuzağı kurmak yetmez etrafda tuzağa düşecek balıkda olması lazım mesela bir karakovan bir sepet kovan bulundurabilirdin Ayrıca sana verdiğim arıların kıymetini bil bak Aliye verdiklerim anında oğula kalktılar:)

İlhami abi sağolasın çok şükür stresi gerginlikleri orada bırakdık geldik.

Abdullah abi ben eski boş kovan içine kabarmış eski petekde bırakıyorum koku moku yok geliyor...:/

Emrahcım sağolasın balkona kışa hazırlıkda yapmam lazım dimi:/Karpuza gelince Ali zor yer onu istemem yan cebime koy yapıyor ama:)