30 Haziran 2010 Çarşamba

Bu gün gülmekten kırıldık:)

Bu gün Ali Türk e trakyada yer bakmaya gideceğiz. Başak şehirli Salih Ve Kemal abimizde bize katıldılar onlarda Aliyle beraber arı getirecekler. Ali yanında iki tane ana getirmiş önce arılara verelim sonra Ereğliye gideriz dedik ve arılığa gittik. Körük yakmaya ne gerek var canım açıp çıtaların üstüne verecez altı üstü:)

Ohhho ho kih kih bizimkinin haline bakın gardını almış boksör pozisyonunda, arılarda girişmiş sağlı sollu vuruyorlar:/ bense üzüntüden kahroldum ama ne yapabilirimki mecburen kaçdım ama bu görüntüleride aldımki arılardan davacı felan olur delil olsun adama dimi:)

Neyse dayak faslını fazla uzatmayalım adamın onuru gururu var:) atladık arabaya soluğu Sultanköyde aldık ve aşağıdaki biçilmiş tarlaya arıları koymaya karar verdiler. Köyde Salih abimizin bayağı sözü geçiyor.

Daha sonra benim bahçeye gittik. Baktım adam ağaç yapraklarını yiyor:)

Kemal abide bozuldu meyve kalmamış olmasına ama napalım dimi:) misafir umduğunu değil bulduğunu yer:)

Tabi onlara demedim Saim ve Nimet abilerin meyveleri hallettiğini:)

Fakat bizimkiler meğer numara yaparlarmış, benim kuşlar için bıraktığım meyveleri toplamışlar:( Neyse güzel bir gün geçirdik Kemal abimizin eniştesine takılmaları ve bizimde ondan taraf olmamızla süren sohbette gülmekden kırıldık.
Bizimki bu hafta balları sağıp arıları nakledecek. Bende cumadan tatile çıkıyorum İzmir seferihisara kayınçoma gideceğim bakalım eniştesini nasıl ağılayacak:) Ali balları sağınca dönerim artık :)

4 yorum:

Mustafa Yılmaz dedi ki...

abi hayırlısı olsun kolay gelsin

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın hocam,sizde işi biliyorsunuz tam insana ihtiyaç varken mekandan uzaklaşıyorsunuz,öncelikle iyi tatiller,herşey gönlünüzce olsun,saygılar sunuyorum.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi bir çıta arı herkese yettide arttı bile, sadece Kermal abi sokulmadı.
Kuş diye kargalara bıraktıgın meyvelere acayip üzüldüm. Kargalara var bana yok ha::((
Ne yaparsan yap kalbimi kıramazsın ona göre, ölü
mlü dünya burası haberin olsun::))
Güle güle git, sağlıcakla gel.

bekir dedi ki...

abi seferihisarda geldiginde tepecik mah.ugrarsan bir kola söylerim.tanışmış oluruz.tepecikte meydan market selamlar