14 Haziran 2010 Pazartesi

Bu hafta sonundan kalanlar...

Bu hafta lavanta çiçek açmış arılarda ziyarette kusur etmiyorlardı.


Bu senenin analarını boyuyorum. Bir günlüğünede kafeste tutuyorum.




Aceleniz ne be.. utanmadan hem boşluğa hem kafese dalak atmışlar diyecemki baktım bu geçen haftanın boyanan anası ve unutmuşuz kafesi almayı. Oda intikam olarak dalağa yumurta atmış:)


Benım ana arı uretım depomdakı boşluk bu sene karakovan balı uretım tesısı olmuşdu.

Sağdım kahvaltıda da hanı ıyı gıttı:)

Ortaya çıkan boşşlukda cıtalarla tamamlandı.

Bu arada bızım karakovan bal çekmeye devam ediyor. Nerden buluyorsa.

Mehmet Yüksel kovanıda hızını artırdı. Aklınca ıkazda bulunuyor bana hayırlısı..

Daha önce benimde bir körükcüm var demişdim ya İşte Yusuf abimiz aradı abi gel dedi. Benim şu arıyı birde sen gör. Dedim napalım bizimkide zamanında bana gelmişdi. Mecburen atladık gittik ohhh be özlemiim benim eski arıları sarındık sarmalandık nasıl yapmayalım yediler mubarekler:) dedim derdin ne abi ya değiştirelim anasını karnıolla şunun.












2 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi bu ne biçim haber, ne yiyecek nede içecek bir şey var ben lavanta çiçegini ne yapayım.
Körükçüyün pijamasına hasta olmadım desen yalan olur, eskiden sirklerde cambazlar olurdu kıyafeti görünce çok eskilere bir gidip geldim.

Ayrıca körükçüne söyle evin terasında arı bakacaksa karniyol anaarısı vereyim, başını belaya sokmasın.
Kal sağlıcakla.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Tek kelime helal olsun be Muhteşem abi.Bir avuç arıdan da payını aldınya :) Söze gerek yok.

SLM ve Muhabbetle...